اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950916195935023

آروند نحوه تعویض باتری های معیوب را اعلام کرد

اطلاعیه عمومی اپل برای تعویض باتری آیفون 6s

کد: 13950916195935023

https://goo.gl/Kl87OM

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت اپل طی اطلاعیه ای اعلام کرد برخی از تلفن های همراه iPhone 6s دارای مشکل باتری هستند و مشتریان می بایست با مراجعه به سایت این موضوع را بررسی کنند.

اطلاعیه عمومی اپل برای تعویض باتری آیفون 6s

به گزارش واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت آروند، پیرو اطلاعیه شرکت اپل مبنی بر مشکل باتری در  تعداد محدودی از دستگاه هایی که در بازه زمانی سپتامبر تا اکتبر سال 2015  تولید شده اند، مشتریان می توانند با مراجعه به مراکز خدمات رسمی اپل با گارانتی آروند، باتری خود را تعویض کنند. بدیهی است مشتریان برای چک کردن شماره سریال دستگاه خود می بایست  به آدرس اینترنتی https://www.apple.com/ae/support/iphone6s-unexpectedshutdown مراجعه کنند و با وارد کردن شماره IMEI آیفون خود از نیاز یا عدم نیاز به تعویض باتری اطمینان حاصل کنند.

در صورتی که شماره سریال دستگاه شما مشمول این طرح است می توانید با شماره ویژه 42528 از خطوط ثابت با کارشناسان شرکت آروند تماس گرفته و راهنمایی های لازم را کسب کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آروند

شرکت آروند از سال ۱۳۸۳ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات آی تی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و تاکنون نسبت به ارائه خدمات در حوزه تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت، all-in-one، ساعت هوشمند و کنسولهای بازی برای برند‌های برتر دنیا مانند اپل، مایکروسافت سرفیس , کنسولهای بازی فعالیت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]