اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950820179565023

استعلام کالای قانونی از مرجع رسمی

آیفون 7 را فقط با استعلام بخرید

کد: 13950820179565023

https://goo.gl/leJHMt

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به شروع واردات رسمی گوشی های آیفون 7 در بازار ایران، امکان استعلام گیری برای تشخیص قانونی بودن این کالا برای مشتریان فراهم شد.

آیفون 7 را فقط با استعلام بخرید

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی گارانتی آروند، آیفون 7 یک روز پس از عرضه جهانی، در بازار ایران نیز موجود بود اما طبیعتا حجم عمده تلفن های همراه، به صورت قاچاقی سر از بازار ایران در می آورند و آیفون 7 نیز از این امر مستثنی نیست.

با توجه به شرایط جدیدی که اتحادیه دستگاه های مخابراتی و ارتباطی برای این خرید و فروش این محصول در نظر گرفته است دیگر نکته مهم در خرید تلفن همراه، قیمت اولیه این گوشی در بازار نیست، بلکه با اجرای طرح رجیستری و تب‌وتابی که این طرح در بازار ایجاد کرده به نظر می‌رسد خریداران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس باید در خرید این گوشی کمی تامل انگیز برخورد کنند تا اینکه وضعیت ریجستری آن مشخص شود.

بر اساس این گزارش، با شروع واردات رسمی آیفون 7 در ایران توسط شرکت های دارای مجوز، خریداران می‌توانند برای استعلام قانونی بودن کالا با مراجعه به سایت  و یا ارسال شماره IMEI تلفن همراه به سامانه پیام کوتاه گمرک به شماره 30008887 از واردات قانونی دستگاه اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است شرکت آروند به عنوان یکی از شرکت های دارای مجوز رسمی واردات و خدمات پس از فروش آیفون در ایران، با توجه به نیاز بازار، اقدام به واردات قانونی کرده و سعی دارد تا خلاءهای موجود در بازار را رفع کند.

امید است با حمایت مشتریان محترم و مسولین ذیربط ،عرضه کالای قاچاق از بین رفته و کالای قانونی و با اصالت به دست مصرف کنندگان برسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آروند

شرکت آروند از سال ۱۳۸۳ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات آی تی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و تاکنون نسبت به ارائه خدمات در حوزه تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت، all-in-one، ساعت هوشمند و کنسولهای بازی برای برند‌های برتر دنیا مانند اپل، مایکروسافت سرفیس , کنسولهای بازی فعالیت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]