اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980521394795023

ارائه خدمات پس از فروش محصولات اپل در ایران با گارانتی آروند

کد: 13980521394795023

http://bit.ly/31ZtlPp

، تهران , (اخبار رسمی): گارانتی آروند از مرداد ماه 1398 در حال همکاری با شرکت های ارائه دهنده خدمات شرکت اپل در دبی است. این شرکت ها ارائه دهنده کلیه خدمات رسمی مربوط به محصولات اپل هستند. 

آغاز دریافت خدمات بین المللی شرکت اپل از مرداد ماه 1398
آغاز دریافت خدمات بین المللی شرکت اپل از مرداد ماه 1398 توسط گارانتی آروند

به گزارش روابط عمومی گارانتی آروند، از مرداد ماه 1398 این مرکز که با شرکای تجاری ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات اپل در دبی همکاری دارد، ارائه دهنده خدمات بین المللی شرکت اپل در  تهران است.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از خدمات پس از فروش محصولات اپل هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون ارسال و دریافت به اپل استورهای خارج از کشور را دارند.

محمد علی محتشمی زاده قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت آروند با اشاره به مزیت‌های این خدمت تازه گفت: «تولید این محصول نتیجه 6 سال تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال  1392 کار آغاز شده و هم اکنون دریافت خدمات بین المللی شرکت اپل با توجه به مشکلات اقتصادی حاضر در کشور برای عموم مردم وارد بازار شده تا هموطنان خسارت مالی کمتری را متحمل شوند. شایان ذکر است آروند  این خدمت را با توجه به مشکلاتی مانند صرف هزینه‌های زیاد برای مراجعه و عدم دریافت خدمات در اپل استورها به علت عدم رعایت پیش نیازها داشتند، به صورت بهینه و مقرون به صرفه برای مشتریان ارائه کرده است.»

وی ادامه داد: «کاربران ایرانی محصولات اپل می‌توانند با تکمیل فرم مربوطه در سایت، درخواست خود را ارسال کنند، تا کارشناسان آروند در اسرع وقت به درخواست آنها رسیدگی کنند و شرایط ارسال را بررسی کنند. لازم به ذکر است که شرکت آروند تا به امروز بالای یک هزار دستگاه از محصولات اپل را برای دریافت خدمات بین المللی برای مشتریان با موفقیت ارسال و دریافت کرده است.»

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت گارانتی آروند و یا سایت این مجموعه به آدرس www.arvandguarantee.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آروند

شرکت آروند از سال ۱۳۸۳ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات آی تی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و تاکنون نسبت به ارائه خدمات در حوزه تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت، all-in-one، ساعت هوشمند و کنسولهای بازی برای برند‌های برتر دنیا مانند اپل، مایکروسافت سرفیس , کنسولهای بازی فعالیت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]