اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395011554574923

کنگره تجلیل از 100 برند برتر و نخبگان ایران 94

پارمیس موفق به دریافت تندیس 100 برند برتر ایران در سال 94 شد

کد: 1395011554574923

https://goo.gl/EXuJpw

، تهران , (اخبار رسمی): فناوری اطلاعات پارمیس در کنگره تجلیل از 100 برند برتر و نخبگان ایران 94 موفق به دریافت تندیس و نشان 100 برند برتر ایران شد.

پارمیس برنده تندیس کنگره تجلیل از 100 برند برتر و نخبگان ایران 94

پارمیس که در طی یک ماهه اخیر افتخارات زیادی را برای تولید و عرضه محصول رایگان اندرویدی و iOS خود، حسابداری پارمیس همراه بدست آورد؛ اینبار به عنوان یکی از 100 برند برتر ایران معرفی و موفق به دریافت تندیس از این کنگره شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، در این کنگره که با محوریت هایی همچون تلاش برای توسعه فرهنگ برندسازی، ایجاد بستری مناسب جهت توسعه فرهنگ ساخت داخل و صادرات کالاها با برند ایران، افزایش سهم و نقش بخش خصوصی در فعالیت‌های بخش صنعت، معدن و تجارت و نشان دادن موفقیت‌ها و دستاوردهای بخش خصوصی، در اسفند ماه 94 در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از 100 برند برتر و نخبگان کارآفرین ایران تجلیل به عمل آمد.

پارمیس که در طی یک ماهه اخیر افتخارات زیادی را برای تولید و عرضه محصول رایگان اندرویدی و iOS خود، حسابداری پارمیس همراه به‌دست آورد؛ اینبار به عنوان یکی از 100 برند برتر ایران معرفی و موفق به دریافت تندیس از این کنگره شد. در این کنگره از مدیرعامل این شرکت، مهندس مظاهر مرجانی به عنوان نخبه کارآفرین ایران نیز تقدیر به عمل آمد.

به گفته مظاهر مرجانی، مدیرعامل پارمیس، شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با هدف تولید نرم افزارهای حسابداری و مالی و ارائه راهکارهای مالی به سازمان‌ها، شرکت‌ها، کارخانجات، فروشگاه‌ها، واحدهای تولیدی، خدماتی، بازرگانی و ... از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده و در طول دهه اخیر توانسته است با تولید و پشتیبانی از نرم‌افزارهای حسابداری خود، نیاز حسابداری افراد، مشاغل و اصناف مختلف را برطرف کرده و ضمن تلاش‌های بسیار در طی این سال‌ها توانست جزو 100 برند برتر ایران در سال 94 شناخته شود و این به منزله افتخاری بزرگ برای پارمیس است.

وی اظهار امیدواری کرد که  که در سال 95 نیز شرکت پارمیس بتواند در عرصه‌های مختلف افتخارآفرین باشد.

علاقه‌مندان می‌تواند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و رویدادها به وبسایت شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به نشانی ParmisIT.com مراجعه کرده  و یا در کانال تلگرام پارمیس به نشانی https://telegram.me/ParmisIT عضو شده تا از آخرین اخبار مطلع شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار‌های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]