اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961010274024923

حضور پارمیس در یازدهمین نمایشگاه کالا و تجهیزات فروشگاهی

کد: 13961010274024923

https://goo.gl/BenjVH

، تهران , (اخبار رسمی): یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از روز سه شنبه 12 دی ماه لغایت جمعه 15 دی ماه 1396 از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. پارمیس در سالن 35 غرفه 10 میزبان بازدیدکنندگان گرامی است.

حضور پارمیس در یازدهمین نمایشگاه کالا و تجهیزات فروشگاهی
فناوری اطلاعات پارمیس میزبان شما در یازدهمین نمایشگاه کالا و تجهیزات فروشگاهی

پارمیس با اندیشه رفع نیاز حسابداری کسب و کارهای فروشگاهی، امسال در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی حضور دارد تا ضمن معرفی جدیدترین امکانات نرم افزار حسابداری پارمیس، از تازه ترین محصولات خود نیز رونمایی کند

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، تولید کننده نرم افزارهای حسابداری و مالی برای کسب و کارهای فروشگاهی، تولیدی، بازرگانی، خدماتی و... با ابعاد کوچک و متوسط است که از سال 1383 در این حوزه به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند و طیف وسیعی از نرم افزارهای مالی را برای کسب و کارهای مختلف تولید کرده است.

پارمیس با اندیشه‌ی ارائه‌ی خدمات شایسته به تمامی‌ مشتریان و رفع نیاز حسابداری اقشار مختلف کسب و کارها، علی الخصوص اصناف فروشگاهی، امسال در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای حضور دارد تا ضمن معرفی جدیدترین امکانات نسخه‌های نرم افزار حسابداری پارمیس، از تازه ترین محصولات خود در حوزه نرم افزارهای مالی و حسابداری فروشگاهی نیز رونمایی کند.

این نمایشگاه که از روز سه شنبه 12 دی ماه لغایت جمعه 15 دی ماه 1396 از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، میزبان بازدیدکنندگان گرامی‌ است، با هدف گرد هم آوردن فعالان این صنعت شکل گرفته است تا در فضای نمایشگاهی، تمامی‌ این شرکت‌ها بتوانند محصولات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار دهند.

مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در این باره می‌گوید: امسال در این نمایشگاه با محصولات جدید خود حضور خواهیم داشت تا با عرضه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه نرم افزارهای فروشگاهی، بتوانیم از نزدیک مشتریان خود را ملاقات کنیم و بر اساس نیازمندی‌های کسب و کارها، توانمندی و امکانات نرم افزارهای خود را به مشتریان محترم معرفی کنیم تا محصولات پارمیس بتواند به عنوان بهترین، مقرون به صرفه‌ترین و کاربردی‌ترین نرم افزار در میان اصناف مختلف شناخته شود و بتوانیم به مشتریان گرامی‌ خود خدمات ارزنده و شایسته‌ای را ارائه دهیم.

منتظر دیدار شما عزیزان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستیم.

12 لغایت 15 دیماه 96

از ساعت 9 الی 17

محل دائمی‌نمایشگاه‌های بین المللی تهران

سالن 35 غرفه 10 (پارمیس)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار‌های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]