اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961017275004923

با ثبت رای ارزشمندتان از پارمیس در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران حمایت کنید

حمایت از پارمیس در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

کد: 13961017275004923

https://goo.gl/4u9sWD

، تهران , (اخبار رسمی): پارمیس امسال در دو بخش وب و اپلیکیشن در جشنواره و موبایل ایران شرکت کرده است. به این صورت که در بخش وبسایت، سایت ParmisIT.com و در بخش اپلیکیشن نیز اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه را در گروه اپلیکیشن‌های کاربردی برای رقابت در جشنواره به ثبت رسانده است.

حمایت از پارمیس در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران
حمایت از پارمیس در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

برای ثبت رای کافی است که به لینک‌های مربوط در انتهای این صفحه مراجعه کنید و طبق آموزشی که در همین صفحه قرار گرفته است، تنها در دو مرحله‌ی رای مثبت خود را برای حمایت از پارمیس به ثبت برسانید

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس که طی چند سال اخیر در جشنواره‌های بسیاری حضور داشته و موفق شده است که افتخارات ارزشمندی را در پرونده پارمیس به ثبت برساند، امسال برای چندمین سال متوالی در دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران حضور دارد.

پارمیس همراه در سال‌های 94 و 95 به عنوان برترین اپلیکیشن کاربردی و کسب و کار از نگاه مردم انتخاب شد و همچنین در سال گذشته نیز کاندیدای بهترین اپلیکیشن کاربردی از دیدگاه داوران معرفی شد.

پارمیس امسال در دو بخش وب و اپلیکیشن در این جشنواره شرکت کرده است. به این صورت که در بخش وبسایت، سایت ParmisIT.com و در بخش اپلیکیشن نیز اپلیکیشن رایگان حسابداری شخصی پارمیس همراه را در گروه اپلیکیشن‌های کاربردی برای رقابت در جشنواره به ثبت رسانده است.

جشنواره‌ی وب و موبایل ایران که هر ساله با هدف معرفی بهترین‌های اپلیکیشن و وبسایت از نگاه مردم و داوران برگزار می‌شود، امسال نیز در دو بخش مردمی و داوران در حال برگزاری است. به همین منظور از شما همراهان همیشگی پارمیس خواهشمندیم که در دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران نیز همچون سال‌های گذشته از پارمیس حمایت کنید تا با حمایت‌های شما کاربران عزیز بتوانیم افتخاری دیگر را نیز به دفتر افتخارات پارمیس اضافه کنیم.

برای ثبت رای به وبسایت پارمیس و همچنین اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه کافی است که به لینک‌های مربوط در انتهای این صفحه مراجعه کنید و طبق آموزشی که در همین صفحه قرار گرفته است، تنها در دو مرحله رای مثبت خود را برای حمایت از پارمیس به ثبت برسانید. پیشاپیش از همه شما عزیزانی که همواره ما را در پیمودن این مسیر با سربلندی حمایت کردید، سپاسگذاریم / روابط عمومی پارمیس

با ثبت رای ارزشمندتان از پارمیس در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران حمایت کنید: (پایان مهلت رای گیری مردمی: 26 بهمن ماه)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار‌های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]