اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961003272974923

اهدای تندیس جشنواره وب و کسب و کار ایران به پارمیس برای دومین سال متوالی

کد: 13961003272974923

https://goo.gl/zYcP9z

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی پارمیس، فرآیند ارزیابی جشنواره وب و کسب و کار که از ماه گذشته آغاز شده است، منجر شد تا سایت شرکت پارمیس در میان صدها شرکت کننده این جشنواره موفق به دریافت تندیس جشنواره شود و وب سایت این شرکت فاکتورهای مورد نیاز برای دریافت این جشنواره را دریافت کند.

اهدای تندیس جشنواره وب و کسب و کار ایران به پارمیس برای دومین سال متوالی
اختتامیه دومین جشنواره وب و کسب و کار ایران

فناوری اطلاعات پارمیس، امسال نیز با حضور موفق خود در جشنواره وب و کسب و کار ایران موفق به دریافت تندیس نقره ای تعاملات الکترونیکی شد.

فناوری اطلاعات پارمیس، امسال نیز با حضور موفق خود در جشنواره وب و کسب و کار ایران موفق به دریافت تندیس نقره ای تعاملات الکترونیکی شد.

از آنجایی که پارمیس که در سال گذشته نیز برای اولین بار در این جشنواره حضور داشت و تندیس جشنواره را دریافت کرد، به جرات می‌توان گفت که فاکتورهای ارزیابی این جشنواره تا حد بالایی در بهبود مقوله‌س=ی فناوری اطلاعات در سایت پارمیس موثر بود و توانست وب سایت پارمیس را به معیارهای استاندارد سازی وب سایت تا حد زیادی نزدیک کند.

از این رو می‌توان خاطر نشان کرد که از سال گذشته تاکنون وبسایت پارمیس دستخوش تغییرات بسیاری شد که این عامل به بهبود هرچه بیشتر ارتباط کاربران سایت پارمیس کمک شایانی کرده است و توانست رابط کاربری سایت را برای کاربران به استانداردهای جهانی بیشتر از پیش نزدیک کند.

اختتامیه‌ی این جشنواره که روز سه شنبه 28 آذر ماه در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد با سخنرانی تعدادی از چهره‌های شناخته شده حوزه‌ی فناوری اطلاعات از جمله آقای مهندس اسماعیل زاده، مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات، آقای دکتر وحدت، مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک و همچنین جناب آقای دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری همراه بود که به تفصیل درباره اهمیت فناوری اطلاعات در کسب و کارها با اندازه‌های متفاوت گفتگو شد و کارگاه‌هایی نیز در خلال این مراسم در خصوص معرفی ابزارهای ارزیابی وب سایت به نمایندگان و مدیران شرکت‌های حاضر در مراسم برگزار شد.

امیدواریم که با استفاده از نتایج ارزیابی‌های تخصصی صورت گرفته روی وبسایت پارمیس، در ادامه بتوانیم وبسایت پارمیس را برای سهولت دسترسی کاربران، با استاندارهای جهانی مطابقت دهیم تا از این طریق بتوانیم رضایت کاربران خود را نیز کسب کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار‌های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]