اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980428386754923

رونمایی از محصول جدید شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در الکامپ ۹۸

کد: 13980428386754923

http://bit.ly/2SuAWlM

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، فعال در حوزه تولید نرم افزار‌های مالی و اداری، در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ غرفه دارد.

رونمایی از محصول جدید شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در الکامپ ۹۸
رونمایی از محصول جدید شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در الکامپ ۹۸

الکامپ به عنوان بزرگترین رویداد فناوری کشور، از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. شرکت فناوری اطلاعات پارمیس امسال در این نمایشگاه حضور دارد.

عمده فعالیت شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در حال حاضر، راه اندازی سیستم‌های یکپارچه مالی است.

دلیل اصلی حضور شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در الکامپ، رونمایی از سیستم جدید تکنولوژی محور خود است. 

اگر کسب و کاری سیستم مالی جامع این شرکت را داشته باشد، می‌تواند از نرم افزار‌های خرده‌فروشی نیز استفاده کند. این نرم افزار‌ها بر روی سیستم‌های مختلف از جمله اندروید، آی‌او‌اس و ویندوز قابل اجرا هستند.

از مزیت‌های دیگر این نرم‌افزار این است که افراد می‌توانند تمام گزارش‌های فروش، فاکتور‌ و بازگشت از فروش را در سیستم، بدون اینکه نیاز به حضور در شرکت باشد، در لحظه دریافت کنند.

عسگری، مدیر اجرایی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، در خصوص مزیت این شرکت گفت: «مزیت‌ رقابتی ما، همین یکپارچگی است. در بازار کمتر سیستمی وجود دارد که این چنین به صورت یکپارچه یک کسب و کار را مدیریت کند‌.»

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت parmisit.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار‌های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]