اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970204292654923

آپدیت جدید پارمیس همراه با قابلیت کسب امتیاز کاربران منتشر می شود

با معرفی «پارمیس همراه» امتیاز کسب کنید و از قابلیت‌های آن لذت ببرید

کد: 13970204292654923

https://goo.gl/QXJygh

، تهران , (اخبار رسمی): براساس آخرین خبرهای منتشر شده از پارمیس، نسخه جدید اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه، قرار است که با تغییرات ساختاری منتشر شود؛ که یکی از این تغییرات قابلیت کسب امتیاز است که نشان‌دهنده میزان امتیاز کاربران است.

با معرفی پارمیس همراه امتیاز کسب کنید و از قابلیتهای این اپلیکیشن لذت ببرید
با معرفی پارمیس همراه به دوستانتان امتیاز کسب کنید و از قابلیت های جدید این اپلیکیشن لذت ببرید

امکانات پایه به صورت نامحدود برای کاربران سابق فعال و امکانات جدید نیازمند امتیاز است. اما با پیوستن کاربران جدید به برنامه، بخش‌هایی از آن فعال خواهد بود و برای استفاده از سایر بخش‌ها امتیاز لازم است

پارمیس همراه، اپلیکیشن حسابداری شخصی و خانوادگی روی تلفن‌های همراه و دستگاه‌های هوشمند اندرویدی و iOS است که تاکنون با نسخه‌های مختلفی که منتشر کرده، امکانات کاربردی زیادی را درون برنامه گنجانده است، که انجام امور حسابداری شخصی و خانوادگی را به سادگی برای تمامی افراد امکان‌پذیر می‌کند.

برخی از امکاناتی که تاکنون در پارمیس همراه وجود داشته است از جمله ثبت هزینه و درآمدها، ثبت‌وام، ثبت چک‌های بانکی، مدیریت حساب‌ها و پیامک‌های بانکی، بودجه‌بندی هزینه و درآمدها، ثبت فعالیت‌ها، انواع گزارش‌گیری‌ها و ... است. 

گفتنی است که در نسخه جدید پارمیس همراه قرار است که با توجه به درخواست‌های بی‌شمار کاربران، با استفاده از فناوری Cloud یا فضای ابری، به صورت خودکار از اطلاعات کاربران فایل‌های پشتیبان تهیه شود و این فایل‌ها در سرورهای پارمیس به صورت امن نگهداری می‌شوند تا در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از پاک شدن اطلاعات، از بین رفتن داده‌ها و سرقت گوشی، کاربران بتوانند این اطلاعات را بازیابی کنند. 

علاوه بر موارد گفته شده یکی دیگر از تغییرات اساسی پارمیس همراه در نسخه جدید، امکان کسب امتیاز است. این ویژگی بدین‌صورت عمل می‌کند که به ازای معرفی برنامه به دوستان یا از طریق روش‌های دیگر، امتیاز مشخصی کسب می‌کنید. در نهایت امتیازهای کسب شده برای استفاده از امکانات برنامه مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

ممکن است بسیاری از کاربرانی که هم اکنون از پارمیس همراه استفاده می‌کنند این سوال برایشان پیش بیاید که آیا استفاده از برنامه همچنان رایگان خواهد بود یا خیر؟

کاربران قدیمی پارمیس همراه که قبل از انتشار نسخه جدید، برنامه را نصب و ثبت نام خود را تکمیل کنند، می‌توانند از تمام امکاناتی که تاکنون در پارمیس همراه منتشر شده است به صورت رایگان استفاده کنند و تنها در صورتی نیازمند کسب امتیاز هستند که در نسخه‌های بعدی برنامه امکانات جدیدی اضافه شود، لذا در این‌صورت برای استفاده از این امکانات جدید باید امتیاز لازم برای فعال‌سازی آ‌ها را کسب کنند.

در واقع امکانات پایه به صورت نامحدود برای کاربران سابق فعال خواهد بود و امکانات جدید نیازمند کسب امتیاز هستند. اما با پیوستن اعضای جدید به جمع کاربران پارمیس همراه، بخش‌هایی از برنامه فعال خواهد بود و برای استفاده از سایر بخش‌ها نیازمند کسب امتیاز خواهند بود.

فرآیند کسب امتیاز چگونه است؟

برای کسب امتیاز شما می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید از جمله

- ثبت نام با معرف

-  ثبت نام بدون معرف

-  معرفی نرم افزار به دیگران و ...

پس از کسب امتیاز کافی، این امتیازها برای فعال کردن بخش‌های مختلف برنامه مانند پشتیبان‌گیری آنلاین و سایر امکانات جدیدتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

کسب امتیاز چه مزیتی دارد؟

علاوه بر فعال‌سازی امکانات برنامه، یکی دیگر از مواردی که کسب امتیاز در آن تاثیرگذار خواهد بود، سطح‌بندی کاربران است. با کسب امتیاز در پارمیس همراه، به عنوان یک کاربر سطح‌بندی خواهید شد و امتیازهای کسب شده توسط شما تعیین‌کننده سطح کاربری شما در میان سایر کاربران خواهد بود. ضمن اینکه براساس این رده‌بندی می‌توانید از امکانات یا خدمات خاصی که پارمیس ارائه می‌کند به صورت ویژه نیز استفاده کنید که اخبار مرتبط با این مزیت را به مراتب از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی پارمیس همراه در اختیار کاربران قرار خواهیم داد.

برای دنبال کردن جدیدترین اخبار درباره پارمیس همراه کانال تلگرام ParmisMobile@ یا سایت پارمیس به نشانی ParmisIT.com را دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار‌های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]