اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395033158025452

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن اعلام کرد

آغاز ثبت نام مسکن مهر فاقد متقاضی درشهرهای زیر 25 هزار نفر

کد: 1395033158025452

http://j.mp/28ITR3W

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آغاز ثبت نام برای هفت هزار واحد مسکن فاقد متقاضی در شهرهای زیر 25 هزار نفر خبر داد.

آغاز ثبت نام مسکن مهر فاقد متقاضی درشهرهای زیر 25 هزار نفر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، امید محمدی افزود: با حذف تمام شروط واجدین شرایط مسکن مهر، دستورالعمل ثبت نام از اواسط خرداد ماه امسال به مسئولان پروژه مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر ابلاغ شده است.

وی سکونت 5 سال در شهر مورد نظر، سابقه مالکیت، سرپرستی خانوار را از شروط دارندگان شرایط مسکن مهر اعلام کرد و گفت: تمام این موارد از شرایط متقاضیان مسکن مهر فاقد متقاضی حذف شده است. براساس ضوابط قانونی، متقاضیان مسکن مهر و افراد تحت تکفل آنان از یکم فروردین 1384 باید فاقد مسکن و یا زمین مسکونی ملکی باشند، از 22 بهمن 1357 از هیچ از امکانات دولتی مربوط به تامین مسکن مثل زمین، واحد مسکونی یا تسهیلات یارانه ای خرید یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند، متقاضی متاهل یا زن سرپرست خانوار باشد و سابقه حداقل 5 سال سکونت در شهر محل تقاضا چهار شرط اولیه متقاضیان مسکن مهر بود.

وی با بیان این که از 347 هزار و 105 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر کشور تاکنون 304 هزار و 230 واحد آن تکمیل شده است، گفت: هم اکنون 27 هزار و 920 واحد مسکن مهر در این شهرها در دست اجراست که امیدواریم با تکمیل انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز تا پایان سال جاری به متقاضیان تحویل شود.

وی گفت: در سال 1386 که احداث واحدهای مسکن مهر در این شهرها آغاز شد،در مجموع 750 شهر زیر 25 هزار نفردر کشور وجود داشت اما هم اکنون تعداد شهرهای زیر 25 هزار نفر در کشور به 910 شهر افزایش یافته است. محمدی یادآورشد: برخی از پروژه های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر به پایان رسیده، اما به علت نبود انشعابات آب و برق تاکنون به متقاضیان تحویل نشده است.

وی، پروژه یک هزار و 900 واحدی قشم ، پروژه یک هزار و 100 واحدی راور کرمان را از جمله واحدهای مسکن مهر اعلام کرد که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده اما به علت نبود آب و برق به متقاضیان تحویل داده نشده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد مسکن

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ 21 فروردین سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تأمین مسکن محرومان ومتولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشکیل گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان