اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606101285452

هزار واحد مسکونی می سازیم

کد: 13950606101285452

http://goo.gl/FcvojI

، تهران , (اخبار رسمی): استاندار خراسان شمالی از پیگیری برای ساخت یکهزار واحد مسکن روستایی در استان خبر داد و گفت: ساخت این تعداد مسکن روستایی با کمک بنیاد برکت و بنیاد مسکن انجام می شود.

هزار واحد مسکونی می سازیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمدرضا صالحی   اظهار داشت: برای ساخت این واحدهای روستایی 20 میلیون تومان اعتبار توسط بنیاد مسکن اعطا می شود و 10 میلیون تومان اعتبار نیز توسط بنیاد برکت تزریق خواهد شد. وی افزود: بنیاد مسکن در هر استان حمایت مالی از ساخت 100 واحد مسکونی روستایی را تقبل کرده است که اما با پیگیری های انجام شده، در خراسان شمالی کمک به ساخت 500 واحد روستایی توسط این بنیاد صورت خواهد گرفت که با رایزنی ها به دنبال افزایش این رقم به یک هزار واحد هستیم.

وی در باره اجرای طرح جی.تی.پی.پی در استان نیز گفت: مرحله دوم پتروشیمی نیز به یقین اجرایی می شود زیرا این پروژه مورد تاکید ریاست جمهوری است. صالحی افزود: پیگیری ها برای تامین خوراک گاز و آب مورد نیاز انجام شده است و امید می رود با توافق های لازم، این پروژه اجرایی شود.

به گفته وی اجرای مرحله دوم پتروشیمی پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد صالحی با اشاره به اینکه هر جا سرمایه گذار منابع تعریف شده را مشخص به ما اعلام کندتصریح کرد: می توانیم زمین مورد تقاضا را فریزکنیم تا در زمان مناسب واگذار شود.

وی در باره حمایت از برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی اترک در استان نیز گفت: اترک ازجمله شرکت هایی است که مجوز خود را به اسم خراسان شمالی گرفته است و پیگیر هستیم تا پروازهای خود را در استان برقرار کند. صالحی گفت: استان آمادگی دارد برای حمایت از این شرکت هواپیمایی، پارکینگ را به صورت رایگان در اختیار قرار دهد.

در ادامه این نشست نماینده عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی تاکید کرد: 26کیلومتر از مسیر بجنورد به جنگل گلستان تا شهریور ماه امسال به صورت چهار خطه زیربار ترافیکی می رود. استاندار خراسان شمالی گفت: از ابتدای اسفند 94 تا کنون سه هزارو 413 پروژه عمرانی با مبلغ یکهزار و 118 میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری رسیده است و برای رفع مشکل یک هزار و 449 پروژه ناتمام و در حال اجرا، پیگیری هایی صورت گرفته است. و ی با اشاره به نرخ بیکاری در استان گفت : نرخ بیکاری استان از 12.4 درصد در سال 92 به 11.1 درصد در پایان سال 94 رسیده است.

صالحی تصریح کرد :عملکرد صندوق توسعه ملی در بخش ارزی در دولت گذشته صفر بوده است اما در دولت تدبیر و امید 22.6 میلیون دلار تسهیلات در استان اعطا کرده است. نماینده عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی با اشاره به فعالیت های اقتصادی بنیاد برکت در ستاد اجرای فرمان امام(ره) گفت:هفت واحد با اعتبار 19 میلیارد تومان و اشتغال 322 نفری توسط این بنیاد اجرا شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد مسکن

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ 21 فروردین سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تأمین مسکن محرومان ومتولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشکیل گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان