اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606101275452

افتتاح 42پروژه بنیاد مسکن در زنجان

کد: 13950606101275452

https://goo.gl/nvnJgw

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از افتتاح 42پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همزمان با هفته دولت در زنجان خبر داد.

افتتاح 42پروژه بنیاد مسکن در زنجان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، احمد حاجی زاده با اشاره به افتتاح 42پروژه بنیاد مسکن در استان زنجان طی هفته دولت، افزود:24روستای آسفالت شده طی هفته دولت افتتاح می شود. وی با بیان اینکه کلنگ زنی اجرای طرح هادی 10روستا نیز طی هفته دولت انجام خواهد شد، ادامه داد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 5میلیارد و 307میلیون تومان طی هفته دولت افتتاح خواهد شد.

حاجی زاده با تأکید بر اینکه 60درصد واحد های مسکونی استان زنجان مقاوم سازی شده است، خاطر نشان کرد: طی هفته دولت یک واحد مسکن روستایی ویژه بهسازی در هرشهرستان نیز به بهره برداری خواهد رسید. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بیان کرد :هنوز اعتبارات تسهیلات سال 95ابلاغ نشده است و به محض ابلاغ اعتبارات تسهیلات از 15میلیون تومان به 18الی 20میلیون تومان افزایش پیدا می کند. حاجی زاده با بیان اینکه در برنامه توسعه پنجم طرح هادی روستا های بالای 20خانوار مورد مطالعه قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر 733روستا بالای 20خانوار مورد مطالعه قرار گرفته که از این تعداد 42درصد طرح هادی اجرایی شده است.

وی به اجرای طرح هادی در روستاهای با جمعیت 20 خانوار اشاره کردو گفت: اجرای این طرح جزو اولویت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان است. مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید به اجرای طرح هادی در روستاها تاکید جدی دارد افزود: در استان زنجان طرح هادی تاکنون به خوبی اجرا شده است. حاجی زاده افزود: استان زنجان یک منطقه حادثه‌خیز است و در این راستا بنیاد مسکن با اجرای طرح هادی مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی را تشدید می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد مسکن

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ 21 فروردین سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تأمین مسکن محرومان ومتولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشکیل گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان