اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606101245452

اجرای طرح هادی وبهسازی معابردر11روستای شوشتر

کد: 13950606101245452

http://goo.gl/lgExB1

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر بنیاد مسکن شهرستان شوشتر گفت: با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال طرح هادی و بهسازی معابر در 11 روستای شهرستان شوشتر اجرا شد.

اجرای طرح هادی وبهسازی معابردر11روستای شوشتر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،اکبر حسین‌زاده با اشاره به اجرای طرح هادی و بهسازی معابر در 11 روستای این شهرستان اظهار کرد: این طرح از اعتبارات سال 94، در راستای اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر، در 11 روستای شهرستان شوشتر اجرا شده است. وی با اشاره به اختصاص اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه افزود: در این طرح بهسازی معابر روستایی، جوی و جدول، فضای سبز و آسفالت خیابان‌ها انجام شده است. مدیر بنیاد مسکن شهرستان شوشتر با اشاره به همکاری و مشارکت بخشداری‌ها و دهیاری در این طرح تصریح کرد: روستاهای مهدی آباد، سه‌بنه، غانم، درب خزینه، اندیشه، علم‌الهدی، زوویه، ضحاک عبدالنبی، شهرک فلاحی، بندقیر، سید حسن و عرب حسن از جمله روستاهایی هستند که مشمول این طرح شدند. در شهرستان شوشتر قریب 170 روستا و شهرک وجود دارد. شهرستان شوشتر با سه بخش مرکزی، میان آب و شعیبیه در 85 کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد مسکن

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ 21 فروردین سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تأمین مسکن محرومان ومتولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشکیل گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان