اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040659640037

با نرخ سود 10 تا 12 درصد ازسوی پست بانک

شرایط پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اعلام شد

کد: 1395040659640037

https://goo.gl/dULdAC

، تهران , (اخبار رسمی): پست‌ بانک‌ عامل اعطای تسهیلات‌ اشتغال زایی‌ روستائی قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات بانکی به‌ منظور احداث، تکمیل، بهینه‌سازی، تجهیز، توسعه و فعال کردن واحدهای تولیدی روستایی منعقد شد.

پست‌ بانک‌عامل اعطای تسهیلات‌ اشتغال زایی‌ روستائی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پست بانک، به‌ منظور احداث، تکمیل، بهینه‌سازی، تجهیز، توسعه و فعال شدن واحدهای تولیدی روستایی در بخش‌های مختلف، قرارداد عاملیت اعطای تسهیلات بانکی به طرح‌های اشتغال‌زایی روستائی بین نهاد ریاست جمهوری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و پست‌ بانک‌ایران امضاء شد.

قابل ذکر است این تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش‌های غیردولتی واجد شرایط معرفی شده از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از محل منابع صندوق توسعه ملی و با نرخ سود 10 و 12 درصد پرداخت می  شود که 6 درصد آن توسط دولت و از محل قانون بودجه‌ سال 1395 به‌ عنوان کمک‌های فنی و اعتباری و یارانه حمایت از تولید و کسب‌ و‌ کارها تأمین می‌شود.

بنابراین گزارش، منابع اختصاص داده شده طبق این قرارداد 3 هزار میلیارد ریال است که هریک از فعالان تولیدی روستایی متناسب با نیاز طرح‌ها و پروژه‌های خود می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

نرخ این تسهیلات در مناطق مرزی 10 درصد و مناطق محروم نیز 12درصد است که 6 درصد آن از سوی دولت در قالب یارانه سود تسهیلات تأمین می‌شود و فعالان واحدهای تولیدی مناطق مرزی و مناطق محروم به ترتیب صرفاً 4 و 6 درصد سود می‌پردازند.

گفتنی است این قرارداد در محل ساختمان مرکزی پست‌ بانک‌ ایران بین رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، پورمحمدی معاون امور توسعه تولیدی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و خسرو فرحی مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران امضاء شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه