اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041060745492

4 برندی که باکیفیت ترین ها را عرضه می کنند

بهترین دوچرخه ها دربازار ایران

کد: 1395041060745492

https://goo.gl/qL7VVb

، تهران , (اخبار رسمی): دوچرخه 28، کوهستان، کورسی، دانهیل، جاده و… نام هایی هستند که حداقل یک بار هم که شده سوار شدیم یا با آن خاطره داریم. اما درحال حاضر چه برندهایی دربازار ایران بهترین دوچرخه ها را عرضه می کنند.

بهترین مارک دوچرخه در ایران رو میشناسین؟

یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برندهای دوچرخه تو دنیا که هنوز طرفدارای زیادی داره برند جاینته. این کارخونه دوچرخه‌سازی سال 1972 میلادی تو کشور تایوان تاسیس شده و انقدر مهارت داشته که موفق شده واسه چند برند مشهور دوچرخه بسازن...

بالاخره دوچرخه یکی از کالاهایی است که هر بچه‌ای به خصوص پسرها به دنبال خرید آن است. اما همیشه خانواده ها با یک سوال مهم روبرو هستند، این که بهترین برندهای دوچرخه دربازار ایران که دارای قیمت و کیفیت مناسبی است، کدامند؟
درسال های دورا مارک‌هایی وجود داشت که تقریبا همه آنها را می شناختند مثل شیمانو، دماوند، پژو  که بالاخره از بین اونا یکی انتخاب می شد. بعدها که ماجرا کمی جدی‌تر شد برندهای حرفه‌ای‌تر طرفدار زیادی پیدا کرد و نام های جدیدتری روی زبان‌ها چرخید.
می‌دانیم که هنوز خیلی‌ها دوچرخه دوست دارند، فرقی نمی کند دختر باشید یا پسر، خانوم باشید یا آقا؟ همه این تفریح رو دوست دارند و به همین دلیل شیپور تصمیم گرفته است این‌بار برندهایی رو معرفی کند که از این ورزش بهره بیشتری ببرید.

جاینت

یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برندهای دوچرخه در دنیا که هنوز طرفداران زیادی دارد برند جاینت. است. این کارخانه دوچرخه‌سازی سال 1972 میلادی در کشور تایوان تاسیس و  موفق شد برای چند برند مشهور دوچرخه تولید کند.
استفاده از بهترین مواد، طراحی زیبا و اصول مهندسی از مهمترین نشانه‌های بارز محصولات ساخت جاینت تایوان است.

فوجی

این برند ژاپنی در سال 1899 تاسیس شد و همچون موتورسیکلت‌های ساخت این کشور، دوچرخه‌های فوجی ژاپن نیز در سطح  کیفی بالایی تولید می‌شود. چندین سال بعد آن قدر پیشرفت محصولات این برند زیاد بود که نه تنها توانست برنده مسابقات آسیایی شود، بلکه چندین سال از دید خریداران، بهترین برند جهان بود.
کمتر کسی از خرید دوچرخه‌های ساخت فوجی پشیمان شده اند. البته شاید نسبت به سایر دوچرخه ‌های موجود قیمتی بالاتر داشته باشد، ولی ارزش هزینه بیشتر را دارد. کیفیت ساخت بالا، ایمنی، و رعایت اصول آیرودینامیک از جمله نشانه‌های دوچرخه‌ های فوجی ژاپن است.

بلاست (بلست)

محصولات این برند اسپانیایی شاید نسبت به رقبای خود قدمت کمتری داشته باشد، ولی جزو بهترین دوچرخه‌های موجود در ایران است که از همان ابتدا تمام تمرکزخود را بر روی زیبایی و عملکرد بالا معطوف کرده است.
کارخانه بلاست در سال 1986 میلادی یعنی سال 1365شمسی تاسیس شد که چند سال بعد دوچرخه‌های ساخت این شرکت به دلیل کیفیت بالا و مشخصات منحصر به فرد، جزو بهترین نمونه‌های جهان قرار گرفت.

مریدا

یکی از شناخته‌ ترین برندهای دوچرخه در سراسر دنیا مریدا است که برای اولین بار در سال 1972 میلادی درکشور تایوان تاسیس شده است. نام ایران به عنوان یکی از 77 کشوری که دارای نمایندگی این برند دوچرخه است در سایت رسمی مریدا دیده می شود و نشان می دهد دوچرخه های این شرکت به راحتی درکشورمان دردسترس است.
دوچرخه‌های مریدا به دلیل رعایت اصول طراحی، مهندسی و کیفیت ساخت بالا در کنار به کارگیری تکنولوژی‌های منحصر به فرد همیشه جزو اولین انتخاب‌های دوچرخه‌سواران بوده است و توانسته جوایز متعددی را طی سال‌های فعالیت خود دریافت کند.

اسکات

نام اسکات بین ورزشکاران ایرانی به خوبی شناخته شده است. یکی از برندهایی است که مدت زیادی محصولات تولیدشده این کمپانی در ایران وجود دارد و یکی از مهمترین مزیت‌های آن قیمت مناسب نسبت به کیفیت آن است.
شرکت اسکات یک مجموعه ورزشی است که سال هاست در زمینه تولید دوچرخه، موتورسیکلت، تجهیزات و لوازم ورزشی فعالیت دارد. البته اصلی‌ترین فعالیت اسکات از سال 1958 میلادی در زمینه تولید تجهیزات اسکی است که ازحدود 20 سال پیش به تولید دوچرخه روی آورده که یکی از سبک‌ ترین دوچرخه های دنیا تولید این برند است.

اسپشیالایزد

این برند آمریکایی یکی از محبوب‌ ترین مارک‌ های دوچرخه در دنیاست که توانسته است به بازار ایران راه پیدا کند. محصولات  این برند در سه سطح مختلف در کشورهای چین، تایوان و آمریکا تولید می شود و میتوان نمونه‌های با کیفیت آن را در ایران پیدا کرد.
کارخانه دوچرخه سازی اسپشیالایزد سال 1974 میلادی در ایالت کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد و به جز دوچرخه لوازم و تجهیزات این رشته را هم تولید می کند. ضمن اینکه یک تیم حرفه‌ای از دوچرخه سواران مشهور را در اختیار دارد.
این معرفی بهترین برندهای دوچرخه‌سازی که محصولاتشان در ایران با قیمت‌های مختلف وجود دارئ بود ولی یاد دوچرخه های قدیمی خودمان با بوق‌های شیپوری به خیر!

می توانید قیمت دوچرخه های نو و کارکرده را در سایت شیپور ببینید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجهیزات ورزشی