اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041261455464

تولید گوشت مرغ از 2 میلیون تن می گذرد

کد: 1395041261455464

http://j.mp/29gBt6c

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی کرد: تولید گوشت مرغ در کشور امسال به دو میلیون و 179 هزار تن افزایش می یابد.

تولید گوشت مرغ از 2 میلیون تن می گذرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حسن رکنی در زمینه تنظیم بازار گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان گفت: تاکنون بیش از 90 درصد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان با عرضه مرغ گرم و 10 درصد با استفاده از ذخایر داخلی(مرغ منجمد) تامین شده است.
وی افزود: واحدهای تولیدی به اندازه کافی گوشت مرغ تولید می کنند ضمن آن که میزان ذخایر مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام بیش از 50 هزار تن است و از این رو، بازار در کل کشور از نظر عرضه در آرامش و ثبات قرار دارد.
رکنی میزان تولید گوشت مرغ در کشور را سالانه بیش از دو میلیون تن عنوان کرد و اظهار داشت: ماهانه 165 هزارتن و روزانه 5500 تن گوشت مرغ تولید می شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که سرانه تولید جهانی گوشت مرغ 15 کیلوگرم است، گفت: سرانه تولید گوشت مرغ در ایران تقریباً دو برابر سرانه جهانی است.
وی میزان تولید گوشت مرغ در دو ماهه نخست امسال را 342 هزار تن عنوان کرد و اظهار داشت: با این میزان تولید، 16 درصد هدف تولید گوشت مرغ امسال پوشش داده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی