اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041361745485

نشر صابرین منتشر کرد

قوانین زبان بدن در یک کتاب خاص

کد: 1395041361745485

http://goo.gl/OACFG0

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب" قوانین زبان بدن" مجموعه راهنمایی‌ها و شناختی است که رازهای این علم را به شما می‌آموزد.

کتاب" قوانین زبان بدن" از نشر صابرین منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات صابرین، کتاب" قوانین زبان بدن" مجموعه راهنمایی‌ها و شناختی است که درباره بدن و علائم غیرکلامی باید بدانید.

بر اساس این گزارش، نویسنده از بزگ‌ترین کارشناسان این گرایش از روان‌شناسی، در این کتاب می‌خواهد رازهای این علم را به شما بیاموزد.

این کتاب در سال 1394 نگارش و در ایران سال 1394ترجمه و  منتشر شده است.
قیمت روی جلد این کتاب 160000 ریال و از طریق وب سایت www.saberinbooks.ir  قابل تهیه است. 

در بخشی از این کتاب می خوانید: زبان بدن رساترین، شاعرانه‌ترین، فاش‌کننده‌ترین و مهم‌ترین شکل از ارتباط بوده و به عنوان یک شاخه از روانشناسی رفتار، فریبنده، هیجان‌انگیز، جذاب و سرگرم‌کننده نیز هست و در عین حال می‌تواند شما را شگفت‌‌زده کند. به عنوان یک شکل ارتباطی، زبان بدن شامل بیش از پنجاه درصد ادراک شناختی در پیام‌های رودررو است،  ولی ما آن را دست کم می‌گیریم. ما با ایجاد و مشخص کردن زبان بدن خود و در نهایت خلق تصویر واقعی از خویش، دیگر به اطرافیانمان اجازه نخواهیم داد که در شناخت ما و درک توانایی‌ها و مهارت‌هایمان دچار اشتباه یا سوءتفاهم شویم، اگرچه خود زبان بدن هم موضوعی پیچیده است و در بسیاری از دستورات و قوانین آن، که در حال حاضر کاربرد دارند، کاملاً غلط است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات صابرین

کتابهای صابرین عمدتاً در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان و کتب دانشگاهی منتشر شد. از سال 1375 انتشارات صابرین بیشتر فعالیت خود را بر موضوعات تربیتی، خانواده و ادبیات عرفانی متمرکز ساخت که خوشبختانه با توجه به نیاز جامعه به این‌گونه کتابها، آثار منتشر مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب