اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714150885485

نشر صابرین با موضوعات تربیتی ارائه کرد

«101 بازی نشاط آور» برای بزرگسالان

کد: 13950714150885485

https://goo.gl/NM5UKy

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب 101 بازی نشاط آور فعالیت‌های گوناگونی از خواندن تا رقابت کردن، جست و جوی برای یافتن گنج تا توپ بازی را در موقعیت های مختلف به والدین برای سرگرم کردن کودکان آموزش می دهد.

این اثر از مجموعه کلیدهای آموزش کودکان و نوجوانان است

این اثر از مجموعه کلیدهای آموزش کودکان و نوجوانان است

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی نشر صابرین، این مجموعه انتشاراتی در جهت ارائه  موضوعات تربیتی به والدین و معلمان، کتاب 101 بازی نشاط آور را برای مخاطبان منتشر کرد.

در این کتاب سعی شده چگونگی انجام تا اموری همچون خواندن، بازی های رقابتی، جست جو برای یافتن گنج، توپ بازی و.... را در موقعیت های مختلفی  به والدین آموزش داده تا با کودکان و شاگردان خود انجام دهند.

به همین منظور در این کتاب هر بازی دارای علائم و نشانه های مفیدی است تا مشخص شود بازی، در چه فضایی اتفاق می‌افتد و اینکه وسایل مورد استفاده برای بازی چیست وبچه‌ها چه نوع تماس فیزیکی با هم خواهند داشت.

مخاطب با مطالعه این کتاب بازی ها را قدم به قدم پیش می رود و از آسان به بازی های پیشرفته می رسد. کتاب 101 بازی نشاط آور این امکان را در اختیار بزرگسالان قرار می‌دهند تا هر بار، فعالیت‌ شان را متناسب با نیاز بچه‌ها انتخاب کنند.

البته والدین و معلمان هم امکان مشارکت در بازی‌ها را دارند و فقط نقش هادی و راهنمای بچه‌ها برایشان تعریف نشده بلکه لذت بردن از همبازی شدن با بچه نیز از اولویت های مفاهیم آموزشی این کتاب به شمار می رود.

قابل ذکر است که  قیمت کتاب 101 بازی نشاط آور 80000 ریال بوده و این کتاب با  نویسندگی آلیسون بارتل و با ترجمه حسین فدایی حسین برای اولین بار در سال 1394 و با تیراژ 2000 به بازار آمده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات صابرین

کتابهای صابرین عمدتاً در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان و کتب دانشگاهی منتشر شد. از سال 1375 انتشارات صابرین بیشتر فعالیت خود را بر موضوعات تربیتی، خانواده و ادبیات عرفانی متمرکز ساخت که خوشبختانه با توجه به نیاز جامعه به این‌گونه کتابها، آثار منتشر مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب