اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155425485

از سوی نشر صابرین؛

چگونه به کودک خود نه بگوییم

کد: 13950718155425485

https://goo.gl/YSDxLn

، تهران , (اخبار رسمی): آموختن "نه یعنی نه" را به عنوان اولین قدم برای نظم بخشیدن به رفتار فرزندتان درکتاب "چگونه به کودک خود نه بگوییم" بیاموزید.

این کتاب از مجموعه کتابهای کلیدهای تربیتی کودک و نوجوان است.

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی نشر صابرین، کتاب "چگونه به کودک خود نه بگوییم " به والیدن کمک می کند که  "نه یعنی نه" را  در مسیر تربیت فرزندان خود آموخته و در شرایط مناسب آن را به کار گیرند.

گفتنی است که هر یک از ما با مجموعه‌ای منحصر به فردی از توانایی ها و ضعف های شخصی، دارای فرزند می‌شویم به طوری که الگوی شخصیتی تمام کودکان یکسان نبوده  و هر یک از ما باید از روش تربیتی متناسب با سن و شخصیت کودک خود، بهره گیریم.

از این روست که ویل ویلکاف نویسنده این کتاب با تجربه سی ساله خود به عنوان متخصص  کودکان دریافته که والدینی  موفق یک نقطه مشترک داشته و در کنترل و مدیریت رفتارهای نادرست فرزندانشان، "نه" گفتن  را بلد هستند.

به همین منظور و در این کتاب یک برنامه و طرح بسیار وسیع، همه جانبه و البته پیچیده که تمام جزئیات دشوار آن باید از ابتدا تا انتها، برای رسیدن به موفقیت عملی شود، روبه‌رو نیستید.

مطالب کتاب "چگونه به کودک خود نه بگوییم" مجموعه‌ای از نظریات جمع‌آوری شده سی سال تجربه و سخنان هزاران پدر و مادری است که در کنترل و مدیریت رفتار فرزندانشان موفق شده و یا شکست خورده‌اند.

قیمت این کتاب140000 ریال قیمت داشته و برای یازدهمین مرتبه است که با ترجمه زهرا جعفری تو سط نشر صابرین به بازار آمده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات صابرین

کتابهای صابرین عمدتاً در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان و کتب دانشگاهی منتشر شد. از سال 1375 انتشارات صابرین بیشتر فعالیت خود را بر موضوعات تربیتی، خانواده و ادبیات عرفانی متمرکز ساخت که خوشبختانه با توجه به نیاز جامعه به این‌گونه کتابها، آثار منتشر مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب