اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073285485

نشر صابرین منتشر کرد

پرورش کودکان با کتاب «کودک حرف‌شنو»

کد: 1395051073285485

http://goo.gl/CWd6Aw

، تهران , (اخبار رسمی): این کتاب سرشار از ایده‌های کاربردی و هدفمند برای خانواده‌هاست. با ابزارها و مهارت‌های ارائه شده در این کتاب می‌توانید به هدف خود که پرورش کودکی شاد، با اعتماد به نفس بالا و منظم است، دست یابید.

کتاب "کودک حرف‌شنو" از نشر صابرین منتشر شد.

این کتاب از مجموعه کتابهای کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان است.

کتاب" کودک حرف‌شنو "سرشار از ایده‌های کاربردی و هدفمند برای خانواده‌هاست. با ابزارها و مهارت‌های ارائه شده در این کتاب می‌توانید به هدف خود که پرورش کودکی شاد، با اعتماد به نفس بالا و منظم است، دست یابید.

این کتاب ابزارهای مورد نیاز را به شما ارائه می‌دهد تا از طریق آن‌ها نه تنها کودک خود را تشویق به همکاری نمایید بلکه رابطه‌ای نزدیک، دوستانه و توام با آرامش با او برقرار کنید. این کتاب درباره زندگی روزمره با کودک است و به شما کمک می‌کند با روشی موثر با کودکتان سخن بگویید و با او ارتباط برقرار کنید. از این طریق او انچه را شما می‌گویید می‌فهمد و انتظارات شما را درک می‌کند. شما نیز یاد می‌گیرید که نظم را برقرار کنید و برای بی‌ادبی‌ها و گستاخی‌های او پیامد در نظر بگیرید، البته در محیطی دوستانه و امن.

نویسنده به والدین می‌آموزد چگونه خود را کنترل کنند و عصبانی نشوند و در مواقعی که لازم است، از این شرایط به خوبی عبور کنند. وقتی تکنیک‌های این کتاب را تمرین کنید، خواهید دید که موقعیت‌هایی که در آن عصبانی می‌شوید، کمتر و کمتر خواهد شد.

با مراقبت از خود و احترام به نیازهایتان، بهتر می‌توانید از کودکتان هم مراقبت کنید.

نویسنده این کتاب الیزابت پنتلی و با ترجمه ویدا لطفی در 295 صفحه چاپ اول خود را داشته است.قیمت کتاب 14هزار تومان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات صابرین

کتابهای صابرین عمدتاً در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان و کتب دانشگاهی منتشر شد. از سال 1375 انتشارات صابرین بیشتر فعالیت خود را بر موضوعات تربیتی، خانواده و ادبیات عرفانی متمرکز ساخت که خوشبختانه با توجه به نیاز جامعه به این‌گونه کتابها، آثار منتشر مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب