اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041562805541

چند نکته ساده برای حفظ سلامتی

بیماران چگونه باید سفر کنند

کد: 1395041562805541

https://goo.gl/m1UA6B

، تهران , (اخبار رسمی): استرس سفر را نمی توان انکار کرد، چون سفر می تواند فرد بیمار را در معرض خطرهایی قرار دهد که در خانه خود از آنها دور بوده است؛ مثل نشستن های طولانی مدت، کمبود اکسیژن، پرواز در ارتفاعات، قرار گرفتن در معرض آب و هوای سرد و گرم و انجام فعالیت های فیزیکی و بیش از حد معمول مانند حمل کردن چمدان های سنگین، بنابراین لازم است بیماران محدودیت های خود و شیوه برخورد با آنها را بدانند تا در طول سفر دچار مشکل نشوند.

اگر بیمار هستید چگونه باید سفر کنید؟

بهتر است بیشتر از نیازتان با خود دارو ببرید تا در حوادث پیش بینی نشده با مشکل مواجه نشوید. همه نسخه های دارویی خود را همراه ببرید.

داروها را به جای گذاشتن در ساک و چمدان، در کیف دستی خود بگذارید تا هم راحت تر به آن دسترسی داشته باشید و هم اگر وسایل شما حین سفر مفقود شد، از داروهایتان محروم نشوید.

بهتر است تمام افراد با سابقه بیماری های قلبی یا کسانی که در معرض بیماری های قلبی هستند، در طول سفر پرونده پزشکی خود را که شامل اطلاعات زیر است، همراه داشته باشند: آخرین آزمایش ها و معاینات پزشکی، آخرین نوار قلبی، عمل جراحی، آنژیو گرافی، فهرست داروهای مصرفی فعلی و شماره تلفن پزشک خانوادگی که در جریان بیماری فرد قرار دارد.

اگر از داروهای آرامبخش استفاده می کنید، قبل از سفر یک نامه از پزشک خود داشته باشید که در آن نوشته شده باشد به چه دلیل از این داروها استفاده می کنید.

اگر شما به تزریق نیاز دارید و برای همین سرنگ و سوزن را با خود حمل می کنید، به نامه پزشک نیاز دارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی