اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802166055541

در هر سفر چه گجت هایی باید همراهتان باشد؟

کد: 13950802166055541

https://goo.gl/hTuyVh

، تهران , (اخبار رسمی): شارژر خورشیدی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین گجت‌ها برای مسافران سفرهای کمپی، کوهنوردان و افراد علاقه مند به سفر در دل طبیعت معرفی می شود.

در هر سفر چه گجت هایی باید همراهتان باشد؟

امروزه سفر کردن بدون گجت ها برای خیلی از افراد سخت و غیرممکن شده است. به جز تلفن همراه هوشمند، معمولا هر فرد در بین وسیله های سفر خود چندین گجت مختلف به همراه دارد تا در سفر به مشکلی بر نخورد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فلایتیو، امروزه سفر کردن بدون گجت ها برای خیلی از افراد به امری سخت و غیرممکن تبدیل شده است اما به جز تلفن همراه هوشمند، معمولا هر فرد در بین وسیله‌های سفر خود چندین گجت مختلف به همراه دارد تا در سفر به مشکلی بر نخورد.

متأسفانه یا خوشبختانه ویژگی گجت‌ها این است که با به همراه داشتن یکی از آنها معمولا مجبور می شوید چند گجت دیگر را هم با خود به سفر ببرید، مثلا اگر به سفر ساحلی می روید مجبورید برای گوشی یا تبلت خود محافظ ضد آب نیز تهیه کنید ؛ البته نباید فراموش کرد که بعضی افراد همچنان ترجیح می دهند تا بدون هر نوع گجتی به سفر بروند و به اصطلاح مستقل سفر کنند.

در هر صورت اگر شما جزو این دسته از افراد نیستید و با گجت‌هایتان به سفر می روید، بهتر است این مطلب را بخوانید تا در سفرهای هوایی و سفرهای زمینی و کمپی به مشکلی خاصی برخورد نکنید.

مُبدل دو شاخه
مبدل دو شاخه یکی از گجت های اساسی و مهم برای سفرهای بین المللی است زیرا علاوه بر اینکه بعضی از وسایل مانند لبتاب نیاز به مبدل دارند، ممکن است پریز خانه ها و هتل هایی که بافت قدیمی دارند (حتی در شهرهای مدرنی مانند لندن) به آداپتورهای دو شاخه وسایل شما نخورند و نتوانید از آنها استفاده کنید.
هدفون نویز گیر
هدفون نویزگیر برای افرادی که زیاد به سفر می روند، به خصوص سفرهای هوایی، یکی از بهترین گجت‌ها است. این نوع از هدفون‌ها برای شما این امکان را فراهم می سازند تا از سر و صدای هواپیما، حرف زدن افراد در کنارتان و گریه بچه ها در سفر در امان باشید ؛ هدفون نویز گیر با وجود قیمت بالایی که دارد (حدود 250 تا 300 دلار)، یکی از بهترین سرمایه گزاری هایی است که با خرید آن برای آرامش تان در سفر می کنید.
فلش USB
فلش USB یکی از گجت هایی است که نه تنها در سفر بلکه همیشه و همه جا باید همراهتان باشد. چون هر جا نیاز به جابه‌جایی فایل یا عکس باشد این گجت می تواند به یاری‌تان بیاید اما توصیه اکید ما به شما این است که اسکن تمام مدارک مهمتان در سفر را روی فلش خود بریزید تا در صورت جا گذاشتن، گم کردن و یا دزدیده شدن مدارکتان به دردسر نیفتید.
علاوه بر این با به همراه داشتن فلش می توانید حافظه دوربین یا گوشی خود را از عکس هایی که در سفر گرفته اید خالی کنید تا به مشکل کمبود حجم بر نخورید.
پاور بانک
پاور بانک از وسایلی است که بیش از هر سفری برای سفرهای کمپی در دل طبیعت توصیه می شود. اما یادتان باشد این گجت برای سفرهای هوایی و زمینی طولانی مدت هم می تواند کمک زیادی را به یک مسافرداشته باشد. چون ممکن است برای چند ساعت دسترسی به برق وجود نداشته باشد و شارژ گوشی و تبلت به پایان برسد.
شارژر ماشین
در صورتی که با ماشین شخصی به سفر بروید، شارژر ماشین هم در وقت شما برای شارژ کردن موبایل، تبلت و دوربینتان صرفه جویی می کند و هم این امکان را به شما می دهد که پیوسته از Navigator (راهنمای مسیر) گوشی تان کمک بگیرید.
علاوه بر این در صورت سفر با بچه های کوچک، به سرگرم شدن آنها در ماشین به وسیله موبایل و تبلتشان هم کمک می کند.
محافظ تلفن همراه و تبلت ضد آب
محافظ ضد آب هم در استخر به درد شما می خورد، هم در سفرهای ساحلی و هم در سفر به مکان هایی که بارندگی زیادی دارند.
شارژر خورشیدی
شارژر خورشیدی یکی از مهم ترین گجت ها برای مسافران سفرهای کمپی، کوهنوردان و کسانی است که علاقه مند به سفر در دل طبیعت هستند.
این شارژر که انرژی خود را از نور خورشید می گیرد، به شما این امکان را می دهد که در کوه و جنگل و کوهستان هم بتوانید وسایلتان را شارژ کنید و به روز باشید.
چمدان هوشمند
چمدان هوشمند از گجت هایی است که هنوز به خوبی در ایران معرفی نشده و افراد معمولی از کاربردهای آن بی خبرند. این چمدان ها که سایزهای مختلفی دارند، به شارژر، فن آوری جی پی اس (مکان یاب) و ترازوی الکترونیکی مجهز هستند و مشکلات عادی مسافران مانند گم شدن بار، اضافه بار و ... را به خوبی حل می کنند.
این چمدان ها که روز به روز پیشرفته تر می شوند، ضد خش هستند و قیمت نسبتا بالایی دارند.
برای آشنایی با نحوه عملکرد این چمدان های هوشمند می توانید این ویدئو را ببینید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی