اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171285541

معرفی Offline GPS route & Navigation

اپلیکیشن سفری که آفلاین هم کار می کند

کد: 13950808171285541

https://goo.gl/sz7Cq5

، تهران , (اخبار رسمی): ویژگی مهم اپلیکیشن Offline GPS route & Navigation، این است که برخلاف اپلیکیشن های معروفی مانند Google map، تنها در حالت آنلاین کار نمی کند و در حالت آفلاین نیز قابل استفاده است.

معرفی و دانلود رایگان برنامه Offline GPS route & Navigation

Navigator هم به صورت جداگانه قابل نصب بر روی ماشین است و هم می توانید در تلفن همراه خود از آن استفاده کنید

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی فلایتیو، برای کسانی که اهل سفر به مکان های جدید و ناشناخته با ماشین شخصی خودشان هستند، استفاده ازNavigator (راهنمای مسیر) به شدت لازم و حیاتی است. 

Navigator که هم به صورت جداگانه قابل نصب بر روی ماشین است و هم می توانید در تلفن همراه خود از آن استفاده کنید، این امکان را به شما می دهد که با مشخص کردن مقصدتان در آن، به راحتی، از بهترین مسیرها به مکان مورد نظرتان برسید.

ویژگی مهم اپلیکیشن Offline GPS route & Navigation، این است که برخلاف اپلیکیشن های معروف دیگر مانند Google map، فقط در حالت آنلاین کار نمی کند و در حالت آفلاین هم قابل استفاده است.

این امکان به شما کمک می کند تا حتی در مناطقی که به اینترنت دسترسی ندارید هم بتوانید از این اپلیکشن استفاده کنید و نگران پیدا کردن مقصدتان نباشید.

علاوه بر این مقصدهای قبلی شما در حافظه اپلیکیشنOffline GPS route & Navigation ثبت می شود و به شما اجازه می دهد از مسیرهای قبلی خود کمک بگیرید.

این اپلیکیشن به صورت رایگان برای کاربران اندروید و آی او اس قابل دانلود است و سفر به مکان های ناشناخته را برای افراد ماجراجو ممکن می کند.

دیگر ویژگی های این برنامه:

امکان نمایش دو بعدی و سه بعدی مسیر
امکان ذخیره مسیر بر روی حافظه گوشی شما
ردیابی مسیر برگشت
انتخاب نزدیک ترین مسیرها برای رسیدن به مقصد
ذخیره سازی آفلاین تاریخ سفر شما
نشان دادن مکان های مهم مانند پمپ بنزین، بیمارستان، مدرسه و ... در طول مسیر

برای دانلود رایگان اپلیکیشن Offline GPS route & Navigation کلیک کنید.

visit a city هم نام یک نرم‌ افزار موبایلی است که می‌ تواند کار شما را در سفر و گردش در شهرهای مختلف دنیا راحت کند و در طول سفر اطلاعات گردشگری مورد نیازتان را به شما بدهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی