اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168165541

چگونه ویزای استرالیا بگیریم؟

کد: 13950804168165541

https://goo.gl/eyrg4h

، تهران , (اخبار رسمی): کشور استرالیا سرزمین اصلی کوچکترین قاره جهان، قاره اقیانوسیه است. این کشور که تا سال 1900 مستعمره انگلستان بود، پس از استقلال از انگلیس، با توسعه بازرگانی و کشاورزی خود توانست به کشوری توسعه یافته تبدیل شود.

چگونه ویزای استرالیا بگیریم؟

با وجود اینکه استرالیا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان به شمار می آید و سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند، از جمله کشورهایی محسوب می شود که کمترین تراکم جمعیت را دارد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی فلایتیو، کشور استرالیا سرزمین اصلی کوچکترین قاره جهان، قاره اقیانوسیه است. این کشور که تا سال 1900 مستعمره انگلستان بود، پس از استقلال از انگلیس، با توسعه بازرگانی و کشاورزی خود توانست به کشوری توسعه یافته تبدیل شود.پایتخت استرالیا شهر کانبرا است و شهرهای بزرگ آن مانند سیدنی و ملبورن جزو بهترین کشورها برای زندگی از نظر شاخص کیفیت زندگی در جهان هستند.

این کشور که ششمین کشور پهناور دنیا محسوب می شود، از 6 ایالت و دو قلمرو (سرزمین شمالی و سرزمین پایتخت استرالیا) تشکیل شده و اقتصاد فعلی استرالیا بیش از هر چیز بر پایه بازرگانی و کشاورزی است و محصولات اصلی آن نیشکر، پنبه، غلات و گوشت است.

در شهر کانبرا، پایتخت استرالیا، مجلس کشور و خانه فرماندار کل قرار دارد که به صورت تشریفاتی و به نمایندگی از ملکه الیزابت دوم (ملکه انگلستان)، ریاست دولت را در استرالیا به عهده دارد (در عمل، نخست وزیر منتخب، در کنار دولت و مجلس کشور را اداره می کنند).سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ و مهم استرالیا هستند که هیچگونه مرز خاکی با شهرهای دیگر ندارند. اطراف این دو شهر از شرق توسط اقیانوس آرام، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب اقیانوس هند و از شمال توسط چندین دریا و خلیج در بر گرفته شده ‌است.

با وجود اینکه استرالیا یکی از مهاجرپذیرترین  کشورهای جهان به شمار می آید و سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند، از جمله کشورهایی محسوب می شود که کمترین تراکم جمعیت را دارد.

از جاذبه های توریستی استرالیا می توان به چشمه های آلیس، پل بندرگاه، برج سیدنی، باغ یخی، آکواریوم سیدنی، ساختمان نمایشگاه سلطنتی،ساحل بوندی، خانه اپرای سیدنی ، موزه ملی استرالیا، مرکز خرید وست فیلد ،صخره های مرجانی و ده ها مکان دیگر اشاره کرد که با سفر به استرالیا می توانید از آنها دیدن کنید.

انواع ویزای استرالیا

- ویزای توریستی (گردش و تفریح، دیدار خانواده، اقدامات کاری موقت و پزشکی)

- ویزای دانشجویی (Studying visa)

- ویزای مهاجرت خانوداگی (مهاجرت همسر و والدین)

- ویزای کاری (مهاجرت برای کار، مهاجرت تجاری، مهاجرت مبتنی بر مهارت خاص و مهاجرت خاص)

- ویزای مهاجرت دائم


مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی استرالیا

فرم تکمیل شده سفارت جهت درخواست ویزا

اصل گذر نامه (با اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ قصد ورود به استرالیا)، به همراه کپی از صفحه مشخصات و تمامی ویزاهای قبلی کشورهای مختلف (به همراه گذر نامه های قبلی )

یک قطعه عکس رنگی سایز پاسپورتی

ترجمه انگلیسی شناسنامه

در صورت داشتن دعوت نامه، نامه دعوت همراه با کپی تابعیت و یا اخرین وضعیت اقامتی شخص دعوت کننده

مدارک دال بر توانایی مالی شخص (مانند ریز صورت حساب بانکی سه تا شش ماه اخیر، گردش حساب، موجودی سپرده و ...(

در صورت شاغل بودن گواهی اشتغال به کا، با ذکر مدت زمان اشتغال، میزان حقوق دریافتی و تاییدیه مرخصی از کارفرما (در صورت خویش فرما بودن جواز کسب موسسه خود را باید تحویل دهید(

قرار داد شغلی و اخرین فیش حقوقی

گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و محصلان


مدارک تکمیلی

ترجمه سند ازدواج برای افراد متأهل

آدرس کامل و تلفن تمامی اقوام و اشنایان ساکن در استرالیا

کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت از سربازی برای آقایان

اطلاعات تکمیلی

· ویزای توریستی استرالیا از جمله ویزاهایی است دریافت آن نسبتا مشکل است. در صورت سفر بدون تورهای گردشگری، معمولا باید یک ویزای مهم مانند ویزای شینگن و یا انگلستان را قبلا دریافت کرده باشید.

· زمان رسیدگی به درخواست ویزای گردشگری استرالیا متغیر است، ولی در صورت تکمیل بودن پرونده و مدارک معمولا پس از 3 تا 5 هفته به درخواست شما رسیدگی می شود.

· ویزای توریستی استرالیا یک نوع ویزای موقت است و نمی توانید به وسیله آن اقامت طولانی مدت در استرالیا داشته باشید.

ارتباط با سفارت استرالیا در ایران

آدرس: تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، خیابان بیست و سوم، پلاک 2

شماره تلفن: 021- 83863666(پاسخگویی: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 12:00)

روز و ساعت کاری: یکشنبه تا چهارشنبه 7:30-15:30و پنجشنبه 7:30- 14:45

برای اطلاع از پروازهای استرالیا به فلایتیو صفحه بلیط خارجی مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی