اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206465541

چگونه ویزای قبرس بگیریم

کد: 13951005206465541

https://goo.gl/hO0ifK

، تهران , (اخبار رسمی): کشور قبرس جزیره‌ای به دو بخش ترک‌نشین و یونانی‌نشین تقسیم می‌شود که بخش ترک‌نشین در قبرس شمالی و بخش یونانی‌نشین با عنوان «قبرس اروپایی»، در قبرس جنوبی قرار گرفته و 82 درصد مردم این جزیره یونانی‌تبار و 18 درصد آنان از ترک‌های قبرس هستند.

چگونه ویزای قبرس بگیریم؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فلایتیو، کشور قبرس سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه است که در محل تلاقی سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا قرار دارد.

این کشور جزیره‌ای به دو بخش ترک‌نشین و یونانی‌نشین تقسیم می‌شود که بخش ترک‌نشین در قبرس شمالی و بخش یونانی‌نشین با عنوان «قبرس اروپایی»، در قبرس جنوبی قرار گرفته است؛ 77 درصد مردم این جزیره یونانی‌تبار و 18 درصد آنان از ترک‌های قبرس هستند.

جزیره قبرس که با نام «جزیره عشق» نیز شناخته می‌شود، در سال 2004 به اتحادیه اروپا پیوست و در حال حاضر یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری دریای مدیترانه است که بیشتر منابع مالی خود را از حوزه خدمات و صنعت گردشگری به دست می‌آورد.

این جزیره به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در طول تاریخ مورد حمله و اشغال امپراتوری‌های مختلفی از جمله هیتی‌ها، آشوری‌ها، مصری‌ها، ایرانیان، یونانی‌ها، رومی‌ها، بیزانسی‌ها، عثمانی‌ها و اعراب بوده است.

این کشور با برخورداری از شرایط جغرافیایی، آب و هوای بسیار خوب و معتدل و مناظر طبیعی زیبا، محیطی بسیار امن و دلپذیر را برای مردم بومی و گردشگران خارجی به وجود آورده که همین موضوع سبب توجه توریست‌ها به آن شده است.

پایتخت قبرس، نیکوزیا، به دلیل دور بودن از دریا کمتر مورد توجه توریست‌ها قرار می‌گیرد و به دلیل جایگاه سیاسی و قرار گرفتن سفارت‌خانه‌ها در آن (مانند سفارت ایران و آمریکا)، بیشتر شامل خود قبرسی‌ها و یا خارجی‌هایی است که برای کسب و کار و یا تحصیل به قبرس آمده‌اند.

از جاذبه‌های دیدنی و امکانات شهر نیکوزیا می‌توان به منطقه قدیمی شهر یا Old Town، مراکز خرید، کافه‌ها و رستوران‌های آن اشاره کرد.

مسجد سلیمیه، مسافرخانه great khan، مسجد لالا مصطفی پاشا، قلعه هیلاریون و صومعه بلاپس از جاذبه‌های گردشگری قبرس شمالی هستند.

اگر قصد سفر به قبرس را دارید می‌توانید برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به فلایتیو مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی