اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200555541

چگونه از سفارت ایتالیا ویزای شینگن بگیریم

کد: 13950923200555541

https://goo.gl/qFbBGw

، تهران , (اخبار رسمی): هر ساله به طور میانگین، حدود 20 میلیون توریست از ایتالیا بازدید میکنند که همین امر باعث شده که صنعت توریسم به‌عنوان یکی از مهم‌ترین منابع اقتصادی ایتالیا تلقی شود.

چگونه از سفارت ایتالیا ویزای شینگن بگیریم؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فلایتیو، ایتالیا یکی از معروف‌ترین کشورهای جهان از نظر تعداد جاذبه‌های گردشگری هست که در جنوب اروپا واقع شده است.

این کشور که پایتخت آن رُم، چند سده پایتخت امپراتوری رم و مرکز سیاسی و مذهبی تمدن غرب بوده و امروزه به کشوری توسعه‌یافته و مهم در جهان تبدیل شده است.

ایتالیا از نظر جمعیت، پنجمین کشور قاره اروپا و بیست‌ و سومین کشور جهان محسوب می‌شود و یکی از کشورهای عضو گروه هشت است همچنین ایتالیا به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مرکز دریای مدیترانه و برخورد با مردم و فرهنگ‌های مختلف، تاریخ و تمدنی غنی و قابل توجه دارد.

فنیقی‌ها، یونانی‌ها، کارتاژها، اعراب و نورمن‌ها، از جمله مللی هستند که در طول سده‌ها با تأثیر گذاشتن بر فرهنگ محلی ایتالیا، باعث غنی شدن آثار معماری و هنری این کشور شده‌اند.

طبق محاسبه و آمارهای یونسکو، بیش از نیمی از میراث فرهنگی جهان در کشور ایتالیا واقع شده ‌است، کشور کوچکی که مساحتش فقط 0/25درصد از کل خشکی‌های جهان است. شهرهایی چون رُم، فلورانس، ونیز، پیزا و ... در ایتالیا، مقصد هر توریستی هستند که وارد خاک این کشور می‌شود.

این کشور سرشار از جاذبه‌های توریستی و میراث‌های تاریخی و فرهنگی‌ است که هر گردشگری را شیفته خود می‌کند ؛ این کشور چکمه‌ای شکل، به 20 ناحیه تقسیم می‌شود که 5 عدد از آن‌ها نوعی خودمختاری در وضع قوانین محلی دارند.

علاوه بر این، دو کشور مستقل بسیار کوچک به نام‌های واتیکان و سان مارینو در درون خاک ایتالیا قرار دارند و یک تکه از خاک ایتالیا نیز بیرون از خاک اصلی این کشور و در سوئیس قرار دارد که نام آن کامپیونه دیتالیا است.

هر سال به طور میانگین، حدود 20 میلیون توریست از ایتالیا دیدن می‌کنند و صنعت توریسم یکی از مهم‌ترین منابع اقتصادی ایتالیا به شمار می‌آید و درآمد حاصل از آن حدود 5/5درصد از تولید داخلی این کشور را تشکیل می‌دهد.

اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید، می‌توانید برای خرید و رزرو بلیط هواپیما به فلایتیو مراجعه کنید.

انواع ویزا - ویزا - تحصیلی - توریستی - تجاری - فرودگاهی (ترانزیت)

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی - فرم تکمیل شده سفارت (از سایت سفارت دریافت شود) - دو قطعه عکس پرسنلی 4*3 بدون رتوش - گذرنامه با دست کم دو برگ سفید و با حداقل سه ماه اعتبار از تاریخی که متقاضی قصد ترک حوزه شنگن را دارد.

هزینه صدور روادید که برای افراد بزرگسال 60 یورو، افراد 6 تا 12 سال 35 یورو و افراد زیر 6 سال رایگان است و تنها به صورت نقدی و در وجه یورو قابل پرداخت است (همسر، فرزندان، والدین، پدربزرگ، مادربزرگ و نوادگان شهروندان اتحادیه اروپا یا همسرانشان نیاز به پرداخت هزینه ویزا ندارند.)

- دعوتنامه تکمیل شده مطابق نمونه موجود در سایت سفارت - ( در صورتی که متقاضی توسط یک شهروند ایتالیایی یا خارجی که اقامت قانونی در ایتالیا دارد، دعوت شود) فرد دعوت کننده باید نمونه دعوتنامه را به صورت کامل پر کند و تصویر یکی از مدارک شناسایی خود (گذرنامه، شناسنامه و یا مدارک مربوط به اقامت) را به آن ضمیمه کند.

- اصل و تصویر شناسنامه معتبر متقاضی به همراه ترجمه به زبان ایتالیایی یا انگلیسی (بدون نیاز به تایید وزارت دادگستری یا وزارت امور خارجه) ؛ اصل و تصویر مدارک شغلی متقاضی به همراه ترجمه به زبان ایتالیایی یا انگلیسی (بدون نیاز به تایید وزارت دادگستری یا وزارت امور خارجه) ؛ مدارک مربوط به وابستگی شغلی مانند لیست پرداختی بیمه، گواهی ثبت شرکت، پروانه کسب و ... - مدارک مربوط به تمکن مالی مانند پرینت گردش حساب سه ماهه آخر حساب بانکی به زبان انگلیسی یا کارت اعتباری بین‌المللی مانند visacard و mastercard

- علاوه بر این، در صورتی که متقاضی دارای سند ملکی نیز باشد، کپی سند را به سفارت تحویل دهد.

- اصل و تصویر بیمه مسافرتی بین‌المللی ؛ اصل و تصویر بلیط هواپیما یا رزرو بلیط ؛ اصل و تصویر رزرو هتل و برنامه سفر در ایتالیا ؛ کپی صفحه اول گذرنامه و روادیدهای گذشته (در صورت دارا بودن) اطلاعات تکمیلی ؛ از طریق ایمیل سفارت تنها می‌توان وقت مصاحبه حضوری گرفت.

در صورتی که فایل و مدارک مربوط ویزا به ایمیل ضمیمه شود، سفارت ایمیل مربوطه را حذف می‌کند.

- در صورتی که خانوادگی سفر می‌کنید، برای هر یک از اعضای خانواده باید فرم جداگانه پر کنید ؛  روزها و ساعات تحویل گذرنامه‌ها به متقاضایان، دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 13:00 الی 14:00 و یکشنبه از ساعت 12:00 الی 13:00 است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی