اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963385364

راه اندازی سرویس پایا"جی بی تل"قوامین

کد: 1395041963385364

https://goo.gl/E1VtR0

، تهران , (اخبار رسمی): سرویس انتقال وجه بین بانکی پایا بر روی سامانه "جی بی تل" (موبایل بانک ) قوامین راه اندازی شد.

راه اندازی سرویس پایا"جی بی تل"قوامین

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، کامبیز مطلق معاون فناوری اطلاعات این بانک با اعلام این خبر و ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر گفت: سامانه پایاپای الکترونیکی ( پایا ) در جهت ساماندهی به پرداخت های خرد بین بانکی تعبیه شده است که پیش از این بهره برداری از این سرویس تنها با مراجعه حضوری به شعب بانک امکان پذیر بود، لذا در جهت رفاه حال مشتریان عزیز بانک قوامین درصدد راه‌اندازی این سرویس بر روی سامانه جی بی تل  (موبایل بانک)  قوامین بر آمدیم .

وی افزود: با راه اندازی این سرویس از این پس مشتریان محترم امکان انتقال وجه با وارد کردن کد شبا تا سقف 150میلیون ریال از طریق سامانه "جی‌‌بی‌ تل" (موبایل بانک)را علاوه بر سایر امکانات این سامانه خواهند داشت.

معاونت فناوری اطلاعات بانک  هم چنین درخصوص محدودیت زمانی برای انتقال وجه بین بانکی پایا در شعب بانک ها به لحاظ ساعت کار افزود : این محدودیت در بهره برداری از سامانه جی بی تل ( موبایل بانک) قوامین وجود نداشته ومشتریان بانک در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانند با استفاده از این سیستم به انتقال وجه از طریق سرویس پایا اقدام نمایند.

وی تصریح کرد : واریز وجه به حساب مقصد طی 7 زمان مشخص در طول روز و طبق سیکل تعیین شده توسط بانک مرکزی صورت می‌گیرد، که در این راستا بانک قوامین در جهت جلب رضایت مشتریان گرانقدر خود در طول روزهای تعطیل نیز دو بار اقدام به واریز وجوه پایا شده به حساب‌های مقصد می نماید.

کامبیز مطلق خاطر نشان کرد: مشتریان محترم بانک در نظر داشته باشند که برای انتقال وجوه از طریق سرویس پایا می بایست شماره حساب بانکی ایران (شبا) مقصد را در اختیار داشته باشند.

معاونت فاوا بانک قوامین درخصوص راه‌اندازی این سرویس در سایر سامانه‌های خانواده جی‌بی بانک از جمله سامانه "جی‌بی نت"(اینترنت بانک) افزود : به منظور توسعه خدمات نوین بانکی در حوزه بانکداری الکترونیک و فراهم نمودن آرامش خاطر مشتریان این امر در دستور کار معاونت فناوری اطلاعات بانک قرار دارد و انشاءالله بزودی محقق خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قوامین

انک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی وبانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا تجربه کرد و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه