اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706141085364

مدیر عامل بانک قوامین:

ترکش حقوق نامتعارف دامن کارکنان بانک ها را گرفت

کد: 13950706141085364

https://goo.gl/B1rpGA

، تهران , (اخبار رسمی): رفتار اشتباهی که از سوی برخی مدیران معدود صورت گرفت عامل فشاری برای کاهش حقوق و مزایای کارمندان بانک‌ها شده که غیرمنصفانه است و باید این رویه اصلاح شود.

نتاج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، غلام حسن تقی نتاج مدیرعامل این بانک گفت: افزایش حقوق و مزایای کارمندان بانک بر عهده مدیر عامل و هیات مدیره بانک‌ها است و نباید پرداخت‌های نامتعارف برخی معدود از مدیران که البته با مجوز انجام‌ و متعاقباً با نظارت مسؤولان برگشت داده شده آثار منفی در حقوق و مزایای کارکنان داشته باشد.

وی تصریح کرد: تعداد معدودی از مدیرانی که مرتکب این اشتباه شدند اگر به حقوق و مزایای دیگر کارکنان بانکی توجه می‌کردند شاید این اتفاق رخ نمی داد و اکنون نیز نباید اجازه داد تبعات این رفتار ناصحیح دامنگیر عموم کارکنان خدوم نظام بانکی شود.

نتاج با اشاره به حقوق بالای مدیران در بخش خصوصی بانکی، خاطرنشان کرد: در بانک‌های غیردولتی حقوق و پاداش مدیران را سهامداران تعیین می‌کنند اما در بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی ده‌ها افراد شایسته برای احراز صندلی مدیرعاملی و اعضای هیات مدیره وجود دارد.

وی افزود: بر این اساس اگر فردی به این سمت انتخاب شد غالباً تا حدودی لطفی است که از سوی دولت شامل حال وی شده و در ازای آن باید با عملکرد مؤثر خدمتگذار مردم باشد و انتظار حقوق بخش خصوصی را نداشته باشد.

مدیرعامل بانک قوامین با طرح  این سؤال که آیا حقوق کارمندان صدیق نظام بانکی با مخارج زندگی آن‌ها تناسب دارد، تشریح کرد: متأسفانه این مسئله در وقایعی که رخ داد مغفول ماند که باید دغدغه اصلی مراجع ذی‌صلاح به این بخش معطوف شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قوامین

انک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی وبانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا تجربه کرد و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه