اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162545364

با همکاری قوامین با سازمان منطقه آزاد کیش عملیاتی می شود

توسعه و بهره برداری زودهنگام پروژه حصین

کد: 13950727162545364

https://goo.gl/IymIoY

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اداره امور شعب بانک قوامین از همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش در اجرای پروژه گردشگری حصین در این منطقه خبر داد.

حصین

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، رئیس اداره امور شعب بانک قوامین جعفر اسدی با اعلام این خبر گفت: شعبه مرکز تجاری کیش بانک قوامین این پروژه را با مشارکت شرکت های سایان کارت و حصین با افتتاح حساب خاتم برای سازمان گردشگری منطقه آزاد کیش اجرایی کرده است.

وی در تبیین پروژه حصین خاطر نشان کرد: در این پروژه تمامی آژانس های مسافری در سراسر جزیره کیش با دریافت دستگاه های جی بی پوز به تمام مراکز خدمات گردشگری متصل شدند و امکان خرید تمام خدمات با قیمت مصوب برای مسافران و گردشگران در آژانس ها فراهم شده است.

رئیس اداره امور شعب با بیان اینکه سازمان گردشگری منطقه آزاد کیش به منظور ساماندهی و ارتقای خدمات گردشگری در این منطقه و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی این پروژه را عملیاتی کرده است ، افزود : به منظور رفاه حال بیشتر مسافران وگردشگران در این جزیره امکان خرید خدمات از طریق وب کیوسک و پایانه های کش لس نیز فراهم شده و بزودی وب کیوسک ها در تمامی مراکز سطح جزیره جهت پوشش کامل پروژه مستقر می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قوامین

انک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی وبانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا تجربه کرد و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی