اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163075364

توسط بانک مرکزی اعلام شد

صدور مجوز ثبت صورت‎ جلسه مجمع بانک قوامین

کد: 13950728163075364

https://goo.gl/6ZIaz3

، تهران , (اخبار رسمی): بانک مرکزی مجوز ثبت صورت جلسه مجمع عمومی عادی بانک قوامین منتهی به دوره مالی سال 94 صادر کرد.

قوامین

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قوامین پس از صدور مجوز افزایش سرمایه  این بانک توسط بانک مرکزی، مجوز ثبت صورتجلسه مجمع عمومی عادی منتهی به 94/12/29 این بانک نیز با موضوع تصویب صورت های مالی بانک قوامین منتهی به دوره ی مالی سال 94 ، اعضا هیات مدیره منتخب مجمع عمومی بر اساس اساسنامه این بانک و نیز موضوع ثبت حسابرس مستقل و بازرس قانونی ، توسط بانک مرکزی صادر شد.

به همین منظور در گزارشی اعلام شد: بانک مرکزی ج.ا.ا در مکاتبه با اداره ثبت شرکت های سهامی ضمن صدور مجوز ثبت صورت های مالی بانک قوامین منتهی به 94/12/29 ، موضوع ثبت اعضاء هیات مدیره ی بانک قوامین و نیز حسابرس مستقل و بازرس قانونی این بانک را بلا مانع دانست.

بانک مرکزی ج.ا.ا چند روز پیش نیز با نظر موافق مجوز افزایش سرمایه بانک قوامین از مبلغ 4000 به 8000 میلیارد ریال را به اداره ثبت شرکت های سهامی اعلام نمود.

برپایه این گزارش پس از ثبت نهایی افزایش سرمایه در اداره ثبت شرکت های سهامی و برگزاری مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده ، در خصوص تقسیم احتمالی سود سالهای مالی منتهی به اسفند 93 و اسفند 94 برابر مقررات تصمیم گیری می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قوامین

انک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی وبانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا تجربه کرد و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه