اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963395485

ازسوی انتشارات صابرین

" بازسازی پس از طلاق" به بازار آمد

کد: 1395041963395485

https://goo.gl/aeVNEv

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب" بازسازی پس از طلاق" ازسوی انتشارات صابرین راهی بازارنشرشد.

کتاب" بازسازی پس از طلاق" از نشر صابرین منتشر شد.

این کتاب از مجموعه کتابهای کلیدهای همسران موفق است.

به گزارش انتشارات صابرین، نویسندگان این کتاب دکتر بروس فیشر/ دکتر رابرت آلبرتی و با ترجمه اکرم کرمی است. چاپ اول این کتاب در سال 1386 و در 248 صفحه تهیه شده است و هم اکنون.با قیمت 10هزار تومان  و با تیراژ 3000  نسخه در مراکز پخش تهران و شهرستان قابل عرضه است.

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق به این اشاره دارد که  طلاق مانند عمل جراحی تمام جنبه‌های فرد راتحت تاثیر قرار می‌دهد.

اگرچه این کتاب مفهوم و عنوان طلاق را با خود یدک می کشد، توصیه ما این است حتی افرادی که تصمیم به ازدواج دارند نیز این کتاب را مطالعه کنند. چه این کتاب با برشمردن علل طلاق در واقع رهنمودی برای احتراز از انتخابهای نادرست را نیز در اختیار خواننده قرار می دهد.

برای بسیاری از افراد زندگی پس از طلاق مانند ظرف شکسته‌ای است که فرد برای ادامه آن باید بتواند اجزای شکسته آن را جمع‌آوری کند. اکثر کتابهایی که درباره طلاق نوشته شده است، تنها به بیان مشکلات برخاسته از جدایی می‌پردازد؛ اما نویسنده این کتاب با ارائه چارچوب مشخصی این امکان را برای خواننده فراهم می‌سازد تا دوره طلاق را بررسی کند. جایگاه خود را تشخیص دهد و با استفاده از رهنمودهای عملی گام به گام، به سوی آینده‌ای سالم و پرنشاط پیش رود.

شاید خواندن این کتاب را ظرف چند ساعت به پایان برسانید، اما بهبودی عاطفی بعد از طلاق چیز دیگری است. تجربه نشان داده است که این کار حداقل یک سال طول می‌کشد. البته عده‌ای به زمان بیشتری نیاز دارند. در طول این دوره ممکن است فرد چند قدم پیش برود و گاه قدمی به عقب برگردد. در هر صورت طی این مرحله، یعنی عبور از وضعیت تاهل به تجرد و رسیدن به استقلال  تمام عیار روحی، زمان می‌برد. از این رو توصیه می‌شود که کتاب را از خود دور نکنند تا بتوانند به آن مراجعه کنند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات صابرین

کتابهای صابرین عمدتاً در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان و کتب دانشگاهی منتشر شد. از سال 1375 انتشارات صابرین بیشتر فعالیت خود را بر موضوعات تربیتی، خانواده و ادبیات عرفانی متمرکز ساخت که خوشبختانه با توجه به نیاز جامعه به این‌گونه کتابها، آثار منتشر مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب