اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963595541

چگونه خود را به فرودگاه امام خمینی و مهرآباد برسانیم

بهترین مسیر برای رسیدن به فرودگاه

کد: 1395041963595541

http://goo.gl/4t5R6b

، تهران , (اخبار رسمی): برای رسیدن به فرودگاه های پایتخت راه های مختلفی مانند خودروی شخصی، مترو، اتوبوس و .. وجود دارد، اما با توجه بهترین و ارزان ترین راه کدام است.

بهترین و ارزانترین مسیر برای رسیدن به فرودگاه امام خمینی و مهرآباد

رسیدن به فرودگاه مهرآباد

خط زرد مترو که همان خط 4 است ما را به فرودگاه مهرآباد می رساند شما باید در ایستگاه بیمه از قطار پیاده شوید اما از ایستگاه خارج نشوید بلکه در همان ایستگاه از کارکنان مترو یا تابلوهایی که نصب هستند قطارهایی که به سمت مهرآباد می روند را پیدا کرده و سوار شوید و به راحتی خود را به فرودگاه برسانید.

مسیر بعدی رسیدن به میدان آزادی از طریق راه های بی شماری که موجود است (مترو، اتوبوس، تاکسی) و گرفتن تاکسی تا فرودگاه است.

رسیدن به فرودگاه امام خمینی

برای رفتن به فرودگاه امام می توانید تا حرم امام با مترو و از آنجا با اتوبوس یا تاکسی خود را به فرودگاه برسانید. اگر پرواز شما بین ساعت 7 تا 11 شب است این راه توصیه می شود و در غیر این صورت بهتر است از این راه استفاده نکنید.

مسیر دوم از راه های مختلف خود را به ترمینال جنوب برسانید و سوار اتوبوس های قم شوید به بریدگی فرودگاه در اتوبان که رسیدید از اتوبوس پیاده شوید و تا فرودگاه از تاکسی  استفاده کنید که البته این راه کمی دشوار است.

گفتنی است فاصله بین فرودگاه امام تا مهرآباد بین 45 دقیقه تا یک ساعت است .

اگر اطلاعات بیشتر یا در مورد مسیر ها سوال دارید می توانید با شماره 51001 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی