اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042063925485

ازسوی نشر صابرین به بازارآمد

50 روش برای ارتباط سازنده

کد: 1395042063925485

https://goo.gl/AumL9Y

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب"50 روش برای ایجاد ارتباط سازنده" در برگیرنده سمینارها و کارگاه‌های آموزشی نویسنده درباره ارتباطات است، 50 روش ذهنی را گرد آورده که بسیار کاربردی هستند.

کتاب " 50 روش برای ارتباط سازنده" از نشر صابرین منتشر شد.

این کتاب از مجموعه کتابهای کلیدهای مدیریت زندگی است

به گزارش نشر صابرین، هر کدام از این روش‌ها و ابزار تفکر، از ما می‌خواهند که کمی بیشتر از حد طبیعی، خلاقیت داشته باشیم. برای به کارگیری این شیوه‌ها، نیازمند آن هستیم که هنرمند درونمان را بیدار کنیم. باید بدانیم که برای بیداری این هنرمند، لازم است بیاموزیم که چگونه در زندگی  و کار شادمان باشیم و لذت ببریم.

هر کدام از این روش‌ و ابزارهای تفکر از ما می‌خواهند که کمی بیشتر از حد طبیعی، خلاقیت داشته باشیم. برای به کارگیری این شیوه‌ها، نیازمند آن هستیم که هنرمند درونمان را بیدار کنیم. باید بدانیم که برای بیداری این هنرمند، لازم است بیاموزیم که چگونه در زندگی و کار شادمان باشیم و لذت ببریم.

نویسنده کتاب استیو چندلر و با ترجمه منیره نادری است. این کتاب با قیمت 13 هزار تومان و با تیراژ 3000 نسخه در مراکز پخش قابل تهیه است.

شما می توانید کتاب های نشر صابرین را از سایت www.saberinbooks تهیه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات صابرین

کتابهای صابرین عمدتاً در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان و کتب دانشگاهی منتشر شد. از سال 1375 انتشارات صابرین بیشتر فعالیت خود را بر موضوعات تربیتی، خانواده و ادبیات عرفانی متمرکز ساخت که خوشبختانه با توجه به نیاز جامعه به این‌گونه کتابها، آثار منتشر مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب