اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042064180037

ازسوی پست‌ بانک‌ ایران صورت گرفت

ابلاغ نرخ جدید سود سپرده و تسهیلات

کد: 1395042064180037

https://goo.gl/BKeE7C

، تهران , (اخبار رسمی): نرخ جدید سود علی‌الحساب سپرده‌ها و نرخ سود تسهیلات این بانک توسط هیأت مدیره تصویب و ابلاغ شد.

پست بانک

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی پست بانک خسرو فرحی مدیرعامل این بانک گفت: در جهت سیاست‌ها و برنامه‌های دولت به منظور حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی و براساس مصوبه شورای پول‌و‌اعتبار، نرخ جدید سود علی‌الحساب سپرده‌ها و نرخ سود تسهیلات این بانک توسط هیأت مدیره تصویب و طی بخشنامه‌ا‌ی به تمام شعب ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: براین اساس، نرخ جدید سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌ مدت عادی 10درصد، کوتاه‌ مدت ویژه سه‌ ماهه 12درصد، کوتاه‌ مدت ویژه شش‌ماهه 13درصد، کوتاه‌ مدت ویژه نه‌‌ ماهه 14درصد و همچنین سپرده‌های بلند مدت یک‌ ساله و ستاره‌ دنباله‌ دار 15درصد تعیین شد که از شانزدهم تیرماه سال جاری لازم‌الاجراست.

فرحی افزود: نرخ سود تمام حساب‌های سپرده‌ سرمایه‌گذاری این بانک اعم از؛ سپرده‌ های بلندمدت طلایی، کوتاه مدت ویژه و بلندمدت یک ساله عادی که پیش از این مصوبه افتتاح شده است تا پایان قرارداد به قوت و اعتبار خود باقی‌ مانده و در سررسید به صورت سیستمی با نرخ‌های سود جدید تمدید خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: مشتریان پست‌ بانک‌ ایران و سایر هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت این بانک به نشانی؛ www.postbank.ir یا شعب و باجه‌ های نمایندگی شهری و روستایی آن درسراسر کشور مراجعه کنند.

مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران درپایان عنوان کرد: نرخ جدید سود تسهیلات مشارکتی و غیرمشارکتی پست‌بانک‌ایران نیز 18درصد تعیین شد که از تاریخ ذکرشده اجرا می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه