اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042264745485

درکتاب" تربیت و رشد دختران " ارایه شد

روش های درست تربیت دختران

کد: 1395042264745485

http://goo.gl/WDgdh8

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب تربیت و رشد دختران با روش های درست تربیتی شما را در ایجاد یک زندگی شاد و موفق برای دخترتان یاری می‌کند .

کتاب" تربیت و رشد دختران " از نشر صابرین منتشر شد.

این کتاب از مجموعه کتابهای کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان است.

به گزارش انتشارات صابرین نویسندگان این کتاب جیسلا پروشف و استیو بیدالف و با ترجمه  حسان صادقی است. نویسنده می‌خواهد در شما انگیزه زیادی برای مطالعه این کتاب ایجاد کند که واقعاً چه چیز خاصی در داشتن یک دختر وجود دارد؟ دوست دارید دختر شما تبدیل به چه بانویی شود؟

 واکنش افراد به نوزاد دختر نسبت به نوزاد پسر متفاوت است و البته این موضوع با توجه به تمام تفاوت هایی که وجود دارد کاملاً طبیعی به‌نظر می‌رسد. این تفاوت ها نه تنها به علت مسائل بیولوژیکی، بلکه ناشی از تاثیرات جامعه، انتظارات و خصوصیات اساسی و بنیادی است.

همیشه چیزی مثل فرهنگ دختران یا فرهنگ زنانگی وجود داشته که می‌توان در مقابل آن مقاومت کرد، ولی کاملاً نمی‌توان از آن فاصله گرفت. تنها در زمان پدر یا مادر شدن است که متوجه تصویر و نظراتمان در مورد زنانگی می شویم و البته این که کدام یک از آنها در اجتماع موثرند و کدام یک را با نگاهی انتقادی می‌توان مورد بحث قرارداد و مسیر جدیدی را انتخاب کرد.

قیمت این کتاب 125 هزار ریال و با تیراژ 3000 نسخه در مراکز پخش قابل عرضه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات صابرین

کتابهای صابرین عمدتاً در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان و کتب دانشگاهی منتشر شد. از سال 1375 انتشارات صابرین بیشتر فعالیت خود را بر موضوعات تربیتی، خانواده و ادبیات عرفانی متمرکز ساخت که خوشبختانه با توجه به نیاز جامعه به این‌گونه کتابها، آثار منتشر مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب