اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042365324834

بانک آینده انجام می دهد:

اعطای وام قرض الحسنه ازدواج10 میلیون تومانی

کد: 1395042365324834

http://goo.gl/nlia30

، تهران , (اخبار رسمی): بانک آینده در سالجاری، مبلغ 278 میلیارد ریال وام قرض احسنه ازدواج به زوجین اختصاص خواهد داد.

وام ازدواج

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک آینده،  این بانک از طریق 95 شعبه از مجموع 165 شعبه بانک، موفق شده است طی سال 1394 مبلغ 180 (یکصد و هشتاد) میلیارد ریال وام قرض ­الحسنه ازدواج به  مزدوجین پرداخت کند.

به همین منظور و بر اساس گسترش فرهنگ بانکداری بدون ربا و اجرای بخش نامه های بانک مرکزی، قرار است  در سال 1395، مبلغ 278 (دویست و هفتاد و هشت) میلیارد ریال دیگر به مزدوجین اختصاص یابد.

به این ترتیب، طی سال های 1394و 1395، بانک آینده جمعاً مبلغ 458 (چهارصد و پنجاه و هشت) میلیارد ریال از منابع قرض الحسنه ی خود را برای تامین هزینه های ازدواج و تهیه جهیزیه تعداد کثیری از جوانان عزیز کشور اختصاص داده و خواهد داد.

مراحل اعطای این وام در بانک آینده در کمال سهولت انجام و سایر مراحل نظیر؛ تخصیص و تشکیل پرونده با سرعت انجام می شود.

بر اساس این گزارش تمامی تخصیص های سامانه ازدواج در بانک آینده، نیز بعد از تعیین هر بار سهمیه توسط بانک محترم مرکزی، روزانه انجام  شده و خدمت رسانی به متقاضیان این وام خصوصاً همراهی با قشر جوان، وجهه همت همه همکاران بانک آینده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک آینده

"بانک آینده" به استناد مصوبه یک‌هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، ‌مؤسسه اعتباری صالحین و ‌مؤسسه اعتباری آتی، با سرمایه‌ی پایه هشت (۸) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۹۴۸۷۸، در تاریخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۶ به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعه‌ی بیش از ۱۷هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه