اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158074834

بانک آینده اعلام کرد

اعلام برندگان جشنواره حساب­های قرض­ الحسنه

کد: 13950724158074834

https://goo.gl/5vthP7

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم قرعه ­کشی جوایز دومین جشنواره حساب­ های قرض ­الحسنه پس انداز بانک آینده، روز چهارشنبه چهاردهم مهرماه سال جاری، در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد.

قرعه کشی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک آینده؛ این مراسم با حضور اعضای محترم هیات نظارت بر قرعه کشی بانک ها (متشکل از: نمایندگان محترم دادستانی کل کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران)؛ مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران و تنی چند از روسای شعب بانک آینده، برپا شد و طی آن؛ برندگان خوش شانس این حساب ها مشخص شدند.

در دومین دوره از قرعه کشی حساب های قرض ­الحسنه پس ­انداز بانک آینده، به پاس قدردانی از نیّت خیرسپرده گذاران قرض الحسنه، 95 دستگاه خودروی سواری پژو پارس، 195 کمک هزینه خرید صنایع دستی، به­ همراه میلیاردها ریال جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر برای سپرده­ گذاران در نظر گرفته شده بود که با انتخاب برندگان در این مراسم؛ این جوایز به ­زودی به آن ها اهدا خواهد شد.

مشتریانی این بانک برای اطلاع از اسامی برندگان می ­توانند به تارگاه رسمی بانک آینده به نشانی اینترنتی: www.ba24.ir و شعب این بانک مراجعه کنند.

اسامی اعلام شده، شامل برندگان قطعی جوایز خودروی سواری پژو پارس، کمک هزینه خرید صنایع‎دستی و جایزه نقدی است.

مشتریان بانک آینده جهت کسب هر گونه اطلاعات تکمیلی، با مرکز ارتباط مشتریان بانک با شماره 27663200-021 تماس گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک آینده

"بانک آینده" به استناد مصوبه یک‌هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، ‌مؤسسه اعتباری صالحین و ‌مؤسسه اعتباری آتی، با سرمایه‌ی پایه هشت (۸) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۹۴۸۷۸، در تاریخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۶ به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعه‌ی بیش از ۱۷هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه