اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126204834

به‌ مناسبت جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز

بانک آینده جمعه تعطیل نیست

کد: 13950624126204834

https://goo.gl/XdbOSn

، تهران , (اخبار رسمی): به‌مناسبت جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز شعب بانک آینده در روز جمعه 26 شهریورماه باز بوده و خدمات ارائه می دهند.

بانک اینده

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک آینده، نظر به نزدیک شدن پایان مهلت افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده و پاسخ‌گویی به متقاضیان گرامی، کلیه شعب بانک آینده در روز جمعه جاری مورخ 26 شهریور‌ماه، از ساعت 9:00 لغایت 13:00، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز برای افتتاح و افزایش موجودی حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خواهند بود.

گفتنی است؛ دوّمین قرعه‌کشی حساب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده، مهرماه سال جاری برگزار می‌شود و سپرده‌گذاران علاوه بر برخورداری از اجر معنوی این اقدام خداپسندانه، از میلیاردها ریال جوایز ارزنده نقدی و غیرنقدی آن نیز بهره‌مند می شوند.

در این دوره از جشنواره، تعداد 95 دستگاه خودروی سواری پژو پارس و میلیاردها ریال جوایز دیگر، به برندگان خوش‌شانس اهدا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک آینده

"بانک آینده" به استناد مصوبه یک‌هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، ‌مؤسسه اعتباری صالحین و ‌مؤسسه اعتباری آتی، با سرمایه‌ی پایه هشت (۸) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۹۴۸۷۸، در تاریخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۶ به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعه‌ی بیش از ۱۷هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه