اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052889944834

رونمایی از خدمتی متفاوت

سامانه تلگرام مشتریان بانک آینده فعال شد

کد: 1395052889944834

http://goo.gl/JVZltz

، تهران , (اخبار رسمی): بانک آینده؛ با رونمایی از "سامانه تلگرام مشتریان"، امکان بهره گیری از خدمات بانکی از طریق این شبکه را برای مشتریان فراهم آورده است.

سامانه تلگرام مشتریان بانک آینده فعال شد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک آینده  "سامانه تلگرام مشتریان" یک بات تلگرامی است که به‌ منظور ارائه خدمات بانکی و انجام برخی اطلاع‌رسانی‌ها به مشتریان بانک آینده، پیاده‌سازی شده است.

بر اساس این گزارش خدماتی از قبیل: عملیات حساب (دریافت موجودی، دریافت صورت حساب، خرید شارژ، اطلاعات تسهیلات، دریافت شماره شبا)، پیشخوان مجازی، باشگاه مشتریان، عملیات دوره‎ای حساب، یافتن نزدیک ترین شعبه بانک آینده و .... از طریق این سامانه، قابل دریافت است.

مشتریان می‌توانند؛ از طریق لینک زیر و یا اسکن تصویر بارکد با دوربین تلفن‌همراه خود، به این سامانه دسترسی پیدا کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به شعب سراسر کشور و تارگاه بانک آینده مراجعه و یا با مرکز ارتباط آینده  با شماره 27663200-021، تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک آینده

"بانک آینده" به استناد مصوبه یک‌هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، ‌مؤسسه اعتباری صالحین و ‌مؤسسه اعتباری آتی، با سرمایه‌ی پایه هشت (۸) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۹۴۸۷۸، در تاریخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۶ به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعه‌ی بیش از ۱۷هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه