اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135144834

بانک آینده،با صدور بیش‌از 12هزار کارت اعتباری انجام داد

پیشتازی در اجرای طرح کارت اعتباری جدید

کد: 13950703135144834

https://goo.gl/HgXtfm

، تهران , (اخبار رسمی): با صدور بیش‌از 12هزار کارت اعتباری، بانک آینده، پیشتاز در اجرای طرح کارت اعتباری جدید شد.

بانک آینده

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک آینده، باتوجه به طرح اخیر بانک مرکزی مبنی بر صدورکارت‌ اعتباری جدید بر پایه عقد مرابحه توسط بانک ­ها از تاریخ اول مهر ماه 95 ،بانک آینده موفق شد در نخستین روز رسمی آغاز این طرح،تعداد 12,412 فقره کارت اعتباری جدید صادر و به مشتریان تحویل دهد.

قابل ذکر است که این کارت­ ها، با توجه به اقدامات فشرده انجام شده در حوزه‌ های زیرساختی، نرم ‌افزاری، فرآیندی و هماهنگی نیروی انسانی و پس از اعتبارسنجی و عقد قرارداد با مشتریان، ثبت در سامانه اعتبارسنجی بانک مرکزی (مکنا)؛در مبالغ 100 میلیون ریالی (برنزی)، 300 میلیون ریالی (نقره‌ای) و 500 میلیون ریالی (طلایی)، برای متقاضیان صادر شده است.

بر اساس این گزارش در مراسمی که در روز پنج­شنبه اول مهرماه (هم ­زمان با آغاز رسمی طرح کارت اعتباری جدید در سراسر کشور)؛ در محل ساختمان مرکزی بانک آینده با حضور تعدادی از مشتریان انفرادی و نمایندگان مشتریان گروهی و جمعی از مدیران بانک برگزار شد؛ تعداد12,412کارت اعتباری به این مشتریان تحویل داده شد.

علاوه بر تهران، مشتریانی از استان ­ها و نقاط مختلف کشور نظیر: خوزستان، فارس و خراسان نیز در مراسم مذکور حضور داشتند و کارت­ های اعتباری خود را دریافت کردند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک آینده

"بانک آینده" به استناد مصوبه یک‌هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، ‌مؤسسه اعتباری صالحین و ‌مؤسسه اعتباری آتی، با سرمایه‌ی پایه هشت (۸) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۹۴۸۷۸، در تاریخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۶ به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعه‌ی بیش از ۱۷هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه