اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042365365517

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان وپیراهن فروشان تاکید کرد

ادغام اتحادیه های زیر 300 عضو

کد: 1395042365365517

https://goo.gl/oU44DH

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه پیراهن دوزان وپیراهن فروشان تهران گفت: در قانون نظام صنفی آمده اتحادیه های زیر 300 عضو ادغام شوند زیرااتحادیه هایی که اعضای کمتری دارند، قادر به اداره کردن اتحادیه نیستند .

خیاط مردانه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، جواد درودیان نقوسیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان وپیراهن فروشان تهران  اعلام کرد: در مصوبه جدیدی که از سوی هیات عالی نظارت مطرح شده است، اتحادیه هایی که دارای 2 تا 3 هزار عضو هستند نیز شامل اجرای طرح ادغام می شوند که به عقیده اینجانب این ادغام با مشکلاتی همراه خواهد بود .

وی با بیان اینکه ادغام اتحادیه هایی که دارای بیش از 2 هزار عضو هستند ضرورتی ندارد، تصریح کرد: به این دلیل که این اتحادیه ها به تنهایی بهتر می توانند اعضای خود را اداره کنند و رسیدگی بهتری را برای اعضای تحت پوشش خود داشته باشند .

درودیان نقوسیان افزود: مساله مهمی که وجود دارد بحث اداره کردن اتحادیه ها بعد از ادغام است که در حال حاضر هر اتحادیه دارای چارت مشخص و ساختمان و تشکیلات مجزاست و مشخص نیست اتحادیه ها بعد از ادغام به چه صورت باید اداره شوند و کدام اتحادیه تحت پوشش اتحادیه دیگر می رود .

وی تعداد اعضای صنف اتحادیه پیراهن دوزان وپیراهن فروشان تهران را 2 هزار و 700 واحد برشمرد و تصریح کرد: این اتحادیه با اتحادیه خیاطان دارای تداخل صنفی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی