اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951216242105517

رئیس اتاق اصناف ایران:

با نمایشگاه‌های بهاره مخالفیم اما درکنار دولتیم

کد: 13951216242105517

https://goo.gl/2Ew0ap

، تهران , (اخبار رسمی): بارها مخالفت خود را با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره اعلام کردیم اما دولت تصمیم گرفت که آن را اجرایی کند و ما هم قبول کردیم که در کنار دولت باشیم.

با نمایشگاه‌های بهاره مخالفیم اما درکنار دولتیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران گفت: از ۲۰ نمایشگاه بهاره‌ای که در تهران فعالیت می‌کند تنها ۵ نمایشگاه دارای مجوز از اتاق اصناف هستند و بر روی آنها نظارت وجود دارد و باقی آنها غیر قانونی است.

وی در خصوص آخرین وضعیت نظارت بر اصناف در روزهای منتهی به نوروز، گفت: با تشکیل کمیته نظارت که مرکب از اصناف گوناگون است، کار نظارت و برخورد با تخلفات در بازار شب عید آغاز شده است.

فاضلی ادامه داد: تا به امروز فقط ۱۲۰ پرونده در کل کشور در خصوص تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی یا دیگر موارد تشکیل شده  که با وجود تعدد اصناف در کل کشور، این رقم ناچیز است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]