اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951215241435517

فروش فوق‌العاده جایگزین نمایشگاه‌ بهاره شهرکرد شد

کد: 13951215241435517

https://goo.gl/c2znoP

، تهران , (اخبار رسمی): به دلیل رکود بازار ، امسال نمایشگاه بهاره را در شهرکرد برگزار نکردیم.

فروش فوق‌العاده جایگزین نمایشگاه‌ بهاره شهرکرد شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتاق اصناف ایران، نجف کریمی نماینده اتاق اصناف ایران در شهرکرد گفت: مشکلات اقتصادی ، راکد بودن بازار و توانایی اندک مردم در خرید سبب شد تا نمایشگاه را برگزار نکنیم چرا که با برگزاری نمایشگاه تنها امید کسبه برای فروش پایان سال نیز از دست می‌رود.

وی ادامه داد: در شهرهای کوچکی همچون شهر کرد به دلیل اینکه محیط کسب و کار کوچک است، برگزاری نمایشگاه به نفع کسبه نیست اما با این وجود برای رفاه حال مردم نسبت به برگزاری فروش فوق العاده اقدام کردیم.

کریمی گفت: مسئولان باید از طرح های اشتغالزا، ایده های نو، فعالیت های ابتکاری و جدید با بهره دهی بالا در حوزه اصناف حمایت کنند .

نماینده اتاق اصناف ایران در شهرکرد رکود بازار و نبود رونق کسب وکار را از مشکلات اصلی اصناف عنوان کرد و افزود: در استان چهارمحال بختیاری برخی از واحدهای صنفی به دلیل افزایش هزینه حامل های انرژی تعطیل شده اند و باید راهکارهای مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.

کریمی با بیان اینکه در شهرکرد۱۲هزار واحد صنفی فعالیت دارد، اظهار داشت: از این تعداد ۹ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب هستند و بقیه نیز به دلیل مشکلاتی که دارند، هنوز موفق به دریافت پروانه کسب نشده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی