اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218242805517

رئیس اتحادیه شیرینی فروشان مطرح کرد

فروش شیرینی با قیمت‌گزاف درفضای‌مجازی

کد: 13951218242805517

https://goo.gl/ugp321

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه شیرینی فروشان با انتقاد از فروش شیرینی با قیمت گزاف و باور نکردنی در فضای مجازی خواستار رسیدگی دستگاه های نظارتی شد.

فروش شیرینی با قیمت‌گزاف درفضای‌مجازی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف، علی بهره مند رئیس اتحادیه دارندگان قنادی ، شیرینی فروش وکافه قنادی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران از حضور ۶۰ عضو از اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی فروش در نمایشگاه بهاره امسال خبر داد و  در مورد بازار شیرینی در آستانه ی شب عید گفت: آرامش در بازار حاکم است؛ با هیچ گونه کمبودی مواجه نیستیم و مواد اولیه به وفور در بازار موجود است.

وی همچنین در مورد قیمت های مصوب شیرینی در شب عید گفت: برای شب عید شیرینی مخصوص داریم که قیمت آن بر حسب مواد اولیه و کیفیت به صورت رقابتی تعیین می شود اما در هر صورت اجازه افزایش قیمت شیرینی را برای شب عید نمی دهیم.

وی به فروش شیرینی در آستانه شب عید و در فروشگاه های مجازی اشاره کرد و افزود: متاسفانه در فضای مجازی، به صورت غیرقانونی، شیرینی با قیمت های گزاف، غیرقابل باور وغیرقابل قبول به فروش می رسد و معلوم نیست که این شیرینی ها در چه مکان هایی و با چه مواد اولیه ای پخت می شود.

وی همچنین در خصوص افزایش تعداد شیرینی فروشان در تهران نیز ضمن اشاره به وجود یک هزار و ۱۰۰ واحد صنفی پروانه دار از این اتحادیه گفت: متاسفانه نبود حریم صنفی موجب شده  تا افراد فاقد تخصص و دانش کافی پا به این عرصه بگذارند و با نبود توانایی و تخصص کافی در انجام فعالیت های مربوط به قنادی و شیرینی فروشی، مردم را فریب دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]