اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951215241745517

ارسال فهرست قالیشویان متخلف به سازمان تعزیرات

مردم به تبلیغات دروغین اطمینان نکنند

کد: 13951215241745517

https://goo.gl/LWxLMi

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه قالیشویان تهران از ارسال فهرست قالیشویان غیرمجاز و متخلف به سازمان تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد و به مردم توصیه کرد که شستشوی فرش منازل خود را به واحدهای مجاز بسپارند و به تبلیغات کذب واحدهای غیرمجاز قالیشویی اطمینان نکنند.

مردم به تبلیغات دروغین اطمینان نکنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتاق اصناف ایران، حمید محمدی با بیان این  که اسامی اعضای مورد تایید و دارای پروانه کسب در سایت اتحادیه قالیشویان و همچنین در بخش آگهی‌های روزنامه همشهری وجود دارد، افزود: متاسفانه واحدهای غیرمجاز قالیشویی، شستشوی فرش و قالی های منازل مردم را در اختیار کارخانه های ناشناس می سپارند؛ بنابر این مکان مشخصی ندارند و رسیدگی به شکایات مردم از این واحدهای غیرمجاز امکان پذیر نیست.

وی در ادامه قیمت های مصوب اتحادیه قالیشویان را برای شستشوی فرش ماشینی برای هر متر ۴ هزار و ۶۰۰ تومان، هر متر فرش دستباف را ۷۹۵۰ تومان و ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان، شستشوی فرش های ابریشم و عتیقه را بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان و هزینه کاور و بسته بندی فرش را نیز ۱۵۰۰ تومان عنوان کرد  و متذکر شد: مشتریان در هنگام انعقاد قرارداد با قالیشویان برای شستشوی فرش و قالی های منازل به این نکته توجه داشته باشند که متن قرارداد را به خوبی مطالعه کنند تا به بهانه دریافت پول بیشتر از مشتری، خدمات اضافی برای فرش و قالی تعیین نشود.

وی گفت: اغلب فرش های ماشینی نیازی به خدماتی همچون موگیری و رنگ برداری و اتوکشی ندارند ضمن آنکه در مورد خدمات نانو برای قالیشویی  بایدگفت که این خدمت هنوز برای قالیشویان به خوبی جا نیفتاده است و برخی با سوء استفاده از این داستان، از مشتریان پول اضافی دریافت می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]