اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042465745023

با گارانتی آروند

لپ تاپ های جدید VAIO به بازار آمد

کد: 1395042465745023

https://goo.gl/c3NLjg

، تهران , (اخبار رسمی): برند VAIO با محصولات جدید و متفاوت و این بار با گارانتی آروند به بازار تجهیزات الکترونیک به بازار ایران بازگشت.

لپ تاپ های جدید VAIO به بازار آمد

برند VAIO که تا سال 2014 زیرمجموعه شرکت سونی بود، یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌ها به‌شمار می‌رفت. اما این شرکت تصمیم گرفت دیگر در زمینه تولید لپ‌تاپ فعالیت نکرده و این نشان تجاری را به یک شرکت ژاپنی فروخت.

تولید این سری لپ‌تاپ‌ها با برند VAIO ادامه پیدا کرد، اما تنها در کشور ژاپن توزیع می‌شد. حال به تازگی این محصولات به تمام دنیا عرضه می‌شود و سه سری الترابوک Z ،S و Z Flip در کشورمان هم موجود است.

در این میان عرضه دستگاه های High-end با اندازه تصویر 13 اینچی بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. درمجموع به نظر می‌رسد دوباره شاهد حضور قوی برند VAIO در بازار آلترابوک‌ها خواهیم بود.از این پس می توانید محصولات VAIO را با گارانتی آروند در ایران خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آروند

شرکت آروند از سال ۱۳۸۳ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات آی تی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و تاکنون نسبت به ارائه خدمات در حوزه تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت، all-in-one، ساعت هوشمند و کنسولهای بازی برای برند‌های برتر دنیا مانند اپل، مایکروسافت سرفیس , کنسولهای بازی فعالیت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]