اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042666105485

نشر صابرین منتشر کرد

1001 پرسش پیش از ازدواج

کد: 1395042666105485

http://goo.gl/bOJG51

، تهران , (اخبار رسمی): درکتاب 1001 پرسش پیش از ازدواج با سوال هایی آشنا می‌شوید که بر مبنای شرح نگرانی های واقعی، علل جدایی، حکایت های دلنشین، چالش‌ها و موفقیت‌هایی است که از صدها زوج از اقشار مختلف جامعه شنیده‌ایم.

کتاب" 1001 پرسش پیش از ازدواج" منتشر شد.

به گزارش انتشارات صابرین این کتاب نوشته مونیکا مندزلیهی و با ترجمه فرناز فرود با قیمت 12 هزار تومان و با تیراژ2000 نسخه وارد بازار نشر شده است.

این کتاب برای این نیست که ببینید چقدر پاسخ های شما و نامزدتان مانند هم است. در ضمن هیچ پاسخی درست یا اشتباه نیست. هدف از این پرسش ها این است که متوجه شوید که در شرایط خاص مورد نظر، چه رفتاری دارید و درباره گذشته و آینده چگونه فکر می‌کنید. برای خشنود کردن نامزدتان پاسخ هایتان را تغییر ندهید و از پاسخ های زیرکانه‌ای که بیانگر حقیقت نیستند، خودداری کنید. پاسخهای غیرواقعی به منظور پیشگیری از جروبحث، به نفع هیچ‌کس نیست.

به کمک این کتاب شما و نامزدتان می‌توانید ویژگی های شخصیتی خود را کشف کنید و بفهمید که از ازدواج چه انتظاری دارید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات صابرین

کتابهای صابرین عمدتاً در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان و کتب دانشگاهی منتشر شد. از سال 1375 انتشارات صابرین بیشتر فعالیت خود را بر موضوعات تربیتی، خانواده و ادبیات عرفانی متمرکز ساخت که خوشبختانه با توجه به نیاز جامعه به این‌گونه کتابها، آثار منتشر مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب