اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766455541

دلایل استقبال مهمانداران در ورودی هواپیما چیست؟

حفظ امنیت پرواز با یک نگاه

کد: 1395042766455541

https://goo.gl/xi628Q

، تهران , (اخبار رسمی): تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که چرا به محض ورود به هواپیما با استقبال گرم مهمانداران هواپیما رو به رو می شوید. این استقبال چند دلیل ظاهری و پنهانی مهم دارد.

حفظ امنیت پرواز با یک نگاه

این استقبال گرم و محترمانه، چند دلیل ظاهری و پنهانی دارد، دلیل ظاهری آن که همان بذل توجه و احترام به مسافران هواپیماست و این که در اثر این استقبال حس امنیت و آرامش خوبی در ابتدای ورود به مسافران داده شود.

دلیل دیگر اینکه مسافران با راهنمایی مهمانداران راحت تر و سریع تر بتوانند صندلی های خود را پیدا و وسایل همراهشان را جابه جا کنند و مستقر شوند و در کل احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

اما این استقبال دلایل پنهانی دیگری هم دارد که شاید تا به حال به آن توجه نکرده باشید.

مهمانداران هواپیما وقتی در بدو ورود به هواپیما با شما ارتباط کلامی و چشمی برقرار می کنند در واقع می خواهند طی چند لحظه کوتاه شما را ارزیابی کنند، این ارزیابی شامل بررسی خصوصیات جسمانی شما، سلامت یا ضعف بدنی و همچنین خصوصیات شخصیتی شماست.

این کار برای این است که اگر بین مسافران فردی باشد که از جنبه ای مشکوک به نظر برسد، مهمانداران متوجه او باشند. همچنین اگر در میان مسافران فردی شرایط ویژه ای مثل معلولیت یا ضعف داشته باشد، مهمانداران برای او جایگاه مناسبی در نظر بگیرند و در مواقع ضروری حواسشان به او باشد و البته دلیل پنهانی دیگر این استقبال گرم مهمانداران هواپیما به طور کلی برای بررسی تک تک مسافران و حفظ امنیت پرواز و هواپیماست.

مساله دیگری که مهمانداران در این استقبال گرم و دوستانه به آن توجه می کنند، قدرت جسمانی افراد است، چرا که ممکن است طی پرواز موقعیتی پیش بیاید که به کمک افراد قوی نیاز باشد. بنابراین افراد توانمند طی همان استقبال گرم به صورت پنهانی مورد توجه مهمانداران قرار می گیرند.

نکته مهم دیگر این که طی این استقبال مهمانداران، مسافران را ارزیابی و بررسی می کنند تا مطمئن شوند که هیچ کدام از آن ها قصدی برای خراب کاری هایی مثل هواپیما ربایی یا مقاصد تروریستی ندارند و اختلالی در روند پرواز به وجود نخواهند آورد و خطری برای مسافران دیگر ندارند و در نهایت اگر به فردی در همان ابتدای ورود مشکوک شوند، تدابیر لازم را برای حفظ امنیت پرواز انجام می دهند.

به هر حال، از این به بعد هر گاه با هواپیما سفر کردید از این استقبال مهمانداران لذت ببرید اما بدانید که آن ها با این استقبال امنیت شما و پرواز را حفظ می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی