اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766615517

رئیس اتحادیه فرش دستباف تاکید کرد

قدرتمندی اصناف با ادغام اتحادیه های همگن

کد: 1395042766615517

https://goo.gl/exqF6d

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف بر تشکیل کمیسیون تخصصی به منظور بررسی چالش های پیش روی صنوف در موضوع ادغام اتحادیه های همگن تاکید کرد.

مجتبی عراقچی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، مجتبی عراقچی رئیس اتحادیه فرش دستباف در خصوص ادغام اتحادیه های همگن طبق مصوبه هیات عالی نظارت گفت: اگر ادغام به درستی و به صورت صحیح انجام شود، بدون شک تبعات مثبتی خواهد داشت و موجب قدرتمندی صنوف خواهد شد.

وی افزود: اتحادیه فرش دستباف بیش از 1500 عضو دارد و اتحادیه بسیار بزرگی است ضمن آنکه از نظر مالی مشکلی نداریم و حتی یک ریال به اتاق اصناف بدهکار نیستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف همچنین این نکته را مورد اشاره قرار داد که باید در یک کمیسیون تخصصی به بررسی مشکلات و چالش های پیش رو در موضوع ادغام اتحادیه های همگن و دارای فعالیت های مشابه پرداخت.

وی در خصوص ادغام این اتحادیه با اتحادیه های مشابه و همگن نیز گفت: اولا ادغام باید به صورت صحیح انجام شود و صرف آنکه دو اتحادیه همچون اتحادیه فرش دستباف و اتحادیه فرش ماشینی دارای اسامی مشابه از منظر فروش فرش است، توجیه کننده ادغام نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ