اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766635517

رییس اتحادیه فروشندگان آهن:

رسته های همگن با ادغام کنارهم قرار گیرند

کد: 1395042766635517

http://goo.gl/jxG9Q0

، تهران , (اخبار رسمی): اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات گفت: رسته های همگن در ادغام باید در کنار هم قرار بگیرند.

محمد آزاد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران محمد آزاد رییس اتحادیه فروشندگان آهن اعلام کرد: یکی از مسایلی که باید در ادغام اتحادیه ها مدنظر قرار گیرد، در کنار هم قرار گرفتن اتحادیه های همگن است؛ مساله ای که در گذشته رعایت نشده و اکنون شاهد فعالیت رسته های غیرهمگن در اتحادیه ها هستیم .

وی با بیان اینکه هدف از ادغام اتحادیه ها کاهش مشکلات اصناف است، تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت رسته های غیرهمگن در اتحادیه ها مشکلاتی را هم برای رسته‌های صنف و هم برای اتحادیه به همراه داشته که امیدواریم با ادغام این مشکلات کاهش یابد.

آزاد یادآور شد: این مساله ابتدا باید در کمیسیون ها بررسی و طبق ضوابط عمل شود چون ادغام اتحادیه های مشابه و همگن با شیوه صحیح ، فعالیت اتحادیه ها را قانونمند می‌کند به عنوان مثال رسته تولید و عمده فروشی فلزات غیر آهنی به اتحادیه فروشندگان آهن اختصاص داده شده و خرده فروشی آن را به رسته فلزات رنگی داده شده و یا رسته برش کاری فلزات و تیرآهن میلگرد زیر مجموعه اتحادیه آهن است اما رسته جوشکاری فلزات و خم کاری فلزات در اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل فعالیت دارد که هیچ گونه ربطی به آن ندارد.

بر اساس این گزارش آزاد، تعداد واحدهای صنفی قانونمند تحت پوشش اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات را 2 هزار و 800 واحد ذکر کرد و افزود: نزدیک به 800 واحد نیز در مرحله تکمیل پرونده برای دریافت پروانه کسب از این اتحادیه هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ